2020. március 4., szerda

Rajzos óra képekben

A gyerekek érdeklődve szemlélték a rajzos pózokat.
Tetszett nekik.
A Picik óráján 6 pózt tudtunk eljógázni amit én választottam ki és utána sárkányhajóba ültünk és elhajóztunk egy szigetre ahol ujjunk "ceruzájával"egymás hátára rajzoltunk.
A Nagyoknál is jól sikerült ez a fajta rajzolás,de itt még bökdöstük egymás hátát és kimondottan figurákat rajzoltak egymás hátára a gyerekek.
A Nagyoknál levegőbe is rajzoltunk csigavonalat.Jobb ill.bal kezünkkel.
A pókhálószövés nagy sikert aratott.
Kedvenc jóga pózát kellett mondania közben,ha a fonal nála volt.
A relaxáció az egyik választott póz volt,a kicsinknél direkt választottam a háton fekvő pihenő pózt,és itt ebben a pózban 3 légzésen keresztül légzésfigyelés volt.

A bemelegítés alatti Tűzmanó-pózt nagyon szeretik a gyerekek.
Új légzésként az Uddzsáji légzést mutattam meg nekik.Tetszett nekik a tükör felületre lehelés,ami jelen esetben a tenyerünk volt.
Némileg a torokzáras hangot is felleltem néha náluk.Ügyesek!
Az óra végén elkezdtek elpakolni maguk után a nagyok...néztem is ez most miért?Volt az órán egy kislány,ma először nálam de egyébként jógát ismerő kislány:)-és gesztus értékként a szőnyegeket,tárgyakat összerendezte,hozzá sorban csatlakoztak a gyerekek....
Az ajtóban állva egy Namastéval köszöntem meg hálásan a sok segítségét/segítségüket!💓🙏




A nagyok óráján rövid mandala színezésbe kezdtünk,de ezt hazavihették és otthon lehet dolgozni rajta tovább....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése