2020. március 26., csütörtök

#MARADJOTTHON#Szerencsekerék :)

"Az unalom kreativitást szül"-Vekerdy Tamás.
Szerencsekerék!Először a jóga órákra készült el,aztán jöttek az ötletek és a családtagok....ők is csináltak ,egymást szórakoztatjuk majd a karantén alatt és jó móka volt az elkészítése is!!!!Kell egy sütis(IKEA)doboz teteje,egy üveggolyó vagy egy kreatív kő,ami majd a cikkre mutatva jelzi mi a teendőnk!Papírlap,vagy karton,ami van otthon,színes ceruzák és ötlet,témakörökre.Lehet szerelmednek,lehet testvérednek,lehet jóga pózokkal,lehet átvállalt feladatok a másiktól,lehet anyának egy ölelés,lehet apának egy pacsi,lehet messengeren is felkínálni a barátodnak hogy pörgetsz neki egyet,mondjuk egy olyat is kitaláltam mondasz-azaz forgatsz neki-egy évszámot.keresse ki a neten mi volt aznap!!!!Én magamnak is írtam egyet.....vicces,érdekes,kreatív,nem szükséges hozzá sok eszköz,minden nap játszható,megosztható mással is online,pörgess másnak is....ismételhető..azaz minden nap 1x-így vársz majd rá,hogy mikor,na mikor is lesz szerencsepercek???????????

Kreativitásunk a csillagos ég!!!!!!!!!!!!!!!!


Egy fitness labdán ülve készítettem el mert már az ülés is probléma nekem.....hányadik nap is a karanténban????


Jó játékot!!!!!Persze a foci,a séta mind-mind a lakásban történik!Mert:
#MARADJOTTHON#!!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése