2020. március 11., szerda

Indiános óra,a bölcsek kövét kerestük

Indiános óra.A bölcsek kövét keressük.És kerestük.Megtaláltuk."Bátor vagyok,erős vagyok,okos vagyok,szép vagyok!"Vendégek voltak az órán.A fotó is így készülhetett.🙏Egy felnőtt volt Vendégségben és egy új gyermek,aki megnézte az órát és nagyon szépen be-bekapcsolódva vett részt az órán.🙏

Kicsiknél a toll a szőnyeg alatt lapult...nagyoknál már a szőnyegen,így várta őket.

Kígyó őrizte a bölcsek kövét.

Óra eleján kézfertőtlenítéssel kezdtünk.Mivel a koronavírus itt kopogtat és a jógán nyúlunk az arcunkhoz.....egymáshoz most nem külön erre figyelve terveztem az órát!Nem volt páros gyakorlat és nem volt érintkezés.Óra eleji belépőnket sem tettem fel kéztörlő körbeadással nyitottam.A Picik közül volt aki nem akarta kidobni a törlőt-gondolván megtartja ezt lehet majd hazavinni:)-de megértették,hogy ez most mást célt szolgál.💓

Kicsik/Nagyok óráján is volt alagút póz.A lefele néző kutyát nagyon kedvelik a gyerekek.



Kicsiknél jóga kártyát használtam.A légzőgyakorlatot szeretik a tenyérrel!

A relaxációban masszázs görgőt használtam.Kuncogós relaxációra sikeredett mindkét csoportnál,de fegyelmezettek voltak és megfogalmazták jó volt nekik!!!

A bölcsek kövének megtapogatása is nagy szenzáció volt nekik!


A Nagyok már bekapcsolták a  led-gyertya fényét.A nap rossz majd jó híre követte az órát a meditációt előkészítő körben.Lassan fogalmazták meg mi is történt velük aznap de végülis jót jógáztunk ma!!!

Meglepő volt számukra hogy nem volt most szőlőcukor,tudatosan,amíg a vírus nem hagy alább így járok el,tárgyi apróságot fognak kapni.

A ma először jógázó kisfiú óra végére teljesen felzárkózott a csoporthoz,utánzással nagyon ügyesen igyekezett tartani az órán látottak megvalósítását.💓



Következő óra vizes óra.Víz világnapja kapcsán!💧

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése