2020. március 24., kedd

Online jóga óra másodmagammal

Második online jóga órám Ildikóval.Jogisztikus.Előre ismertetve volt a csoportban mire lesz szükség...heveder vagy sál,párna és pléd.Kikészítettem óra elején,a Lányommal jógáztam🙏Ő nem szereti ha felkerül a fotója,így ő lemaradt a képekről,de el nem tudom mondani,hogy a jóga mellett mennyire boldoggá tett,hogy együtt töltöttönk 90 percet💓És van egy video ami most pont ide illik.Komáromi Miklós:Köszönjük koronavírus-erre rákeresni a világhálón....érdemes!Csodálatos hang mondja el nekünk a hála érzését....és mi az ami életben fog tartani minket...a hála,a változás,hogy lelassulunk.És én máris érzem,a napokban is a hálát,hogy ki miért fontos nekem,kivel mit szeretnék majd csinálni még az életben és ki az akire számíthatok....Hálát éreztem mikor a Lányommal jógázhattam!Ezt kell éreznünk sokszor és boldogabb világ felé haladhatunk!!!

Minden adott volt az órához.A Fiam biztosította a műszaki hátteret🙏

A fények mindig elvarázsolnak...

A Jógaoktató személye💓🙏,Tőle csak tanulni lehet!!!!

És az órán már.....

Az otthoni eszközökkel...még színharmónia is volt!

Nem tudom kifejezni milyen jól éreztem magam Lányom mellett,tartva az egy méteres távolságot-a járvány miatt:)))-de valami működni kezdett!!!!

Namaste🙏

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése