2020. március 20., péntek

Online jóga óra otthon -Gojdár Ildikóval

Kedves Jógások!
Ma online jóga órám volt Gojdár Ildikóval💓🙏.
Készültem.Átöltöztem,a technikai dolgokért rendelkezésre állt kábel,laptop és a Fiam,mert ő biztosította a képet nekem,hogy nagy képernyőn lássam,halljam az órát.Ez úton is köszönöm Neki🙏.
Szeretem ha a környezetem rendben van,ha az pont úgy néz ki ahogy ki kell nézzen!Jól éreztem magam mindvégig.Hallva az Oktatóm hangját,ahogy mondja,ahogy vezeti az órát...hát imádtam minden percét.
Volt,hogy megszakadt a közvetítés de folytattam ahogy órán és nagyjából be is értem a videón látottakat amint visszajött a közvetítés.
.

Hála és mégegyszer hála Ildikónak!!!Mert meg tudta csinálni az online órát is,mert sokan szeretjük Őt és segítséggel minden megoldható!!!



Átalakult a nagyszobám.Ami még pár napja viharvert volt a minősítésre készülvén....ami most elmarad.Bent csendesség legyen az elménkben,kint is csend van,mélységes nagy csend,a kényszer csendje...Segítsen át bennünket a jóga,a relaxáció,a meditációk.

Nagyon-nagyon élveztem az órát.Más hangulatú volt mint a Stúdióban,de együtt voltunk,a Mienk volt és az energia áramlott.
Óra végén csak ültem a gyertyafényben ,csak ültem....
Átjött MINDEN aminek át kellett jönnie!

Köszönöm Gojdár Ildikó!💓🙏



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése