2020. április 7., kedd

Pillangó póz a mai jógáZOO-ban

Mai jógázó.)
Egyszerűen fal mellett pár nyújtást végzek.És este a Hömbölde jógát kijegyzetelem,mert a gyerekjóga órákra kiváló továbbképzés nekem ez a lehetőség!🙏
Este pedig online jóga órám lesz.
Az Oktatónk kérte írjuk le kinek mi a kedvenc póza és melyik napon szeretnénk...én a GYÍK pózt kértem mindkét napra a héten.Sok egyéb más pózt is olvastam.Izgalmas óra lesz ha ezekből áll majd össze az óra!💓VárOM!!!!

Ma lett volna a munkahelyemen a minősítésem.Pillangó projektben gondolkoztam.Erre ma reggelre ez a kép fogadott.Egy család készítette el....elkértem az Anyukától a fotót felhasználásra.Szívesen adta...Merthogy pillangós projektben gondolkoztam a minősítésemre....így hát a kis ovis jógázóknak legyen ma a pillangó póz....És egyik láb nyújtással,majd másik láb nyújtással.És mivel ügyes ovis pillangók vagytok:mindkét láb nyújtásával.Olyan színű pillangók vagytok amilyen színű a pólótok!😉

#maradjotthonésjógázz#

Este online jóga,jógázz te is!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése