2020. április 23., csütörtök

Fejlődjünk a jóga által a karantén alatt(is)

https://www.google.com/search?sxsrf=ALeKk00HPt0AOkgGg1wnFqEpfO1AeuADjA%3A1587640732770&ei=nHmhXtnMLuPmrgSH17vIDA&q=gyerekj%C3%B3ga+cs%C3%ADki+mariann+k%C3%B6n
Jóga a karanténom alatt.Hát az biztos,hogy sok-sok időt tudok erre szánni és nagyon jót tesz nekem és ezáltal a környezetemnek is!Én jógázgató vagyok,aki rendszeresen jógázik online az Oktatójával és a saját gyakorlásomat végzem.Olvasnak és van aki kedvet kap a jógához általam egy-egy bejegyzés kapcsán...így kezdődik...nálam is így kezdődött...és megmaradt a jógaszeretet.És most jó,hogy VAN,mert átsegít ezeken a nehéz időkön,mentálisan,testileg egyaránt.Az érzetek amiket érzek egy-egy ászanában....megtapasztalni is jó,de benne lenni mégjobb.És ez visz előre....a fejlődés útján.Mert az fejlődik,aki csinálja....és én ezen az úton haladok mindig picit előre...
Minden nap a nyak izmainak átmozgatása megtörténik.Annyit telefonozunk-én is-hogy a nyak statikussá válik a lefele nézéstől...át kell mozgatni,érezni fogjuk a változást ha nyúlnak az izmok.Nekem jót tesz.Érdemes kipróbálni.Minden negyed körnél megállni,lassan körbe egyik majd másik irányba is.És lassan körbe forgatni a fejet,légzéssel.Pár perc időráfordítás,de megéri!

A gyerekeknek a linken található könyvekből tudom elképzelni a jóga gyakorlást.Csíki Mariannál végeztem el én is a gyerekjóga oktató képzést.Természetesen őt ajánlom a gyerekeknek!!!!Érdemes beszerezni a könyveket.Az ászanákat fotók képe segíti,elvégzésük így gyerekek számára is könnyebb,akár másolhatja a fotón látottakat és máris jógázik!(Könyv ajánló:Csíki Mariann)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése