2020. április 7., kedd

#maradjotthonésjógázz#

El nem mondom micsoda 90 perc volt tegnap az online jóga órámon!Nagyon jó volt!!!Az általunk küldött pózokból állt össze!!!!!Imádtam💓🙏Köszönöm Gojdár Ildikó!!!!!🙏


Ma az ovisoknak,a fiúknak azt találtam ki,hogy párnára álljanak és kérjenek meg valakit dobja a labdát.És kapjátok el a labdát vagy párna is lehet.Jó kis egyensúlyi póz gyakorlás!!!!(fotó:INSTAGRAM)

Lányok ti vegyetek elő pár Barbie-t!Állítsátok be pózba őket és utánozzátok le!Volt már Barbie-s óránk,hasonlóképpen!

Ez a rajz pedig az én művem.Házi feladat a lányom sulijába,úgyis volt időm hát én készítettem el.Kandinszkij festménye alapján.
Büszke vagyok magamra,mert nagyon jó lett!










Hát Te is legyél művész!Süt a nap:
Jó jógázást és nagyon kellemes időtöltést a rajzolással!

#maradjotthonésjógázz#

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése