2021. január 17., vasárnap

Tudatosság,ami által fejlődsz

Kell a mimika...
Elvesztettük a szájat,mint egy érzékszervet,hisz nem látjuk a maszk miatt.Kell,hogy a többi érzékszerv fejlődjön.A gyerekeknél ezért tartom fontosnak,hogy napi szinten stimuláljuk az érzékszerveinket...Ez a kártya az oviban nagyon kedvelt!!!
Szintén bevezetés alatt ez a jó kis játék.(Forrás:a képen)

És a szemfedős játékot is elő-előveszik többen,útkereső,tapintós játékot.

És mivel elég sok társas kapcsolatot igénylő helyet bezártak(vírus miatt)ezért kell,hogy most magunkat megtaláljuk,picit saját magunk lelki épségét megtámogassuk.
Szerintem időt kaptunk erre.
Én így fogom fel.
Kisebb társas csoportokban,vagy kettő ember között,vagy magammal....eszközök segítenek abban,hogy fejlődjek.
Ilyen a zene,a kedvelt mozgás(pl,jóga online magadnak),én elkezdtem használni a bal kezem,hisz a jobb kezem most gyenge és ezzel stimulálom tudatosan a másik agyféltekémet...hasznos lesz ez egy idő után.
És a ráérő időmben,ami 20 óra után van még akár rendszeresen ihatok egy teát,tisztulásképp és rendszeressé tehetem,mert tudok figyelni magamra.Nincs rohanás...

Este 2 kamaszom itthon.Nyüzsi volt.
Egyszercsak mindkettő nálam ült le a kanapén...szólt a relax zene-és pár perc alatt békés szundítást tapasztaltam.
Órák lettek belőle...
A zene lecsillapít,ellazít és feltölt.🙏
Jól kell használni az eszközeinket és merni alkalmazni!!!







 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése