2021. január 29., péntek

Ovis jóga...sok eszközzel

Az egész mozgásos óra nagyon jól sikerült.Ők nem jógázós csoport és igazán nagy rendfegyelem tartással lehetett tartani a játékos mozgások közötti rugalmas átmenetet és egyetlen perc holtidőt nem szabadott hagyni.Kiegészítettem alagúttal és tüsi labdákkal a feladatsort!Ahhoz,hogy áramló legyen a foglalkozás úgy építettem fel a feladatokat...így volt mozgásos és pihentetőbb feladat egymás után.A relaxáció a 32.percnél volt,mint a könyvben nagyjából.
Rövid de nagyon hasznos volt.Hason fekvésbe kértem,hogy feküdjenek le és a hátukat óvatosan masszírozó hengerrel masszíroztam,Ezt nagyon szeretik.Szerencsémre 10 gyerek volt ma csak így a feladatoknál tudtam segíteni is és javítani is.

Az érzetek miatt kíváncsi voltam mindenki felveszi-e a szemkötőt....és...felvették.Hagytam a sorban olyan szemüveget is amin kilát.Senki nem választotta a lyukas szemüveget!
Az alagútban is szívesen mentek végig.Ezt 2x is beépítettem mozgásos feladatnak.

A zene dobozba vízpermetet tettem.A büdös zoknink levétele után-ezt nagyon szeretik így-a talpikájukra vízpermetet fújtam.Aztán megtámaszkodtunk a hátunk mögött a karunkkal és gyorsan mozgatni kezdtük a levegőben a lábunkat..Szárítottuk a talpunkat.A gumival már dolgoztunk.Bemelegítésre használjuk.Nyújtózunk!Imádják.
A vízpermet mellett a zenedobozban buborék fújó volt még.

A masszírozót már írtam a relaxnál használtam.

A kék üveg gyöngyöket a lábujjunkkal vettük fel,jobb és bal lábbal is.-Ügyelek az oldaliságokra!-
A bojtot is.A buborékokat a Mit hozott a kis hajó játék-ba építettem be:"olyan gyerekeket akik buborékot pukkasztanak ki a tenyerükkel"-imádták.
A csipeszek fogó játékban szerepeltek.Én voltam a fogó.Az arany lapok tükörként szolgáltak.A szőnyegük alá rejtettem és vedd elő a "tükrödet"és mosolyogj bele.Hát élvezték!
A fonal-végein nagy csomó-játéknál kellett segítenem beigazítani nekik a fonalat a nagylábujj közé,de érdekesnek találták ezért kivárták míg odaérek és mehetett a menetelés a fonallal a lábujj között.
A tüsi labdát a bőrünkön vezettük végig....a tenyerünk között forgattuk,görgettük.

Ugye az óra második felétől zokni nélkül voltak.Futás közben is!
Óra végén zoknifelvevő versenyt hirdettem.Mivel nincs segítőm az órákon így magamon segítek.És így vagy úgy de felveszik a zoknit és örülnek ha matricát kapnak.Az első 3 lány és az első 3 fiú is matricát kap!

A forgó szelet láttuk a héten ez mindig szerepel az órába.Légzőgyakorlat előtt még lassan forogtunk mindkét irányban.És sikeres légzőgyakorlat után indult a varázstenyér.Ez az én tenyerem és megérinti a buksit akire nem kellett rászólni és szépen tornázott.Néha előfordul aki nem kap simit.Ilyenkor megbeszéljük legközelebb mire kell törekedni.

Aztán mindig van belépő kérdés ebédidőben a terítés előtt..és ma az volt :melyik feladat  tetszett a tornán a legjobban.
Gyönyörűen pergőn elmondták,érezhetően jól sikerült a mai mozgás.Azaz egy jóga órát kaptak ma tőlem🙏






 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése