2021. január 24., vasárnap

Sky-jóga-Új-Zélandi kitekintés

Picit kedvet kaptam.Forrás:Instagram képekből válogatva.Mindig magamhoz mértem végzem a pózokat!Semmi eröltetés!

És a fejlődés útját még látom.És tudom mi lehet a cél!Mosolyogva és már lábújjhegyre állva.A keresztezett kartartáson dolgozom!


Kaptam egy szipi szuper túra cipőt!Remélem hamarosan a Covid is engedi és 20 óra utánig is lehet szabadban tartózkodni és fránya plasztik kártya sorsa is eldöl végre és használgatjuk túrákhoz a cipőt.A motiváció íme.Cipő van már!

És mivel a gasztro blogomban az Új-Zélandi hét áll a központban így összehoztam a jógás blogommal.Aucklandban a Sky Tower ban iszonyatos jó lehet a reggeli jóga x méter magasban....És nézzük csak mennyi csoda van a világban....Ha másképp nem most innen betekintve....





És létezik még extrém fokozható sport.....Sky-Jump.


Igazán eszméletlen adrenalin növelő...még a képek látványa is!!!




De mivel mozgás én nagyon szeretem és örülök,hogy láthattam,hogy ilyen is van....És megoszthattam itt!

Mozogjunk mi is ha tehetjük.



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése