2021. január 29., péntek

Hammock-érzet

Amikor tegnap tartottam a jógás mozgást a gyerekeknek az óvodában láttam,hogy ez jó....Kell.(persze eddig is tudtam,de tegnap még megerősítéseket kaptam ebben)Szinte ki vannak éhezve a mozgásra a gyerekek  és az efféle mozgásra,ami kimondottan idegrendszerükre hat!!!
Fantasztikus dolog ha van gyermeked és tudsz neki adni.
Én például jobban örülök ha mozgás által látom az örömét és mosolyog,mint annak ha matricát adok és úgy mosolyog annak örül.A mozgás beépül.Ennyi a különbség.



Terápiák után kutatok,hisz napi szinten nagyon-nagyon sok dolgunk van a gyerekekkel.Igazából nem tudoom elvinni a terápiákra de hasonló mozgássort vagy éppen a látott tárgyakból valamit kiragadok és én magam állítom össze a mozgást nekik.Már tettem valamit....
Mert tudom,hogy jó.Magam is hammock-ban...ellátogattam egy ilyen órára.Azaz jártam is volna annak idején párszor,de sajnos anyagi okokból nem tehettem.Kerestem azért alternatívát és most készül a jóga falamon a heveder felfúrása.....Szóval a hammockban az érzetek mások...A gravitáció másként hat és a fordított testhelyzetet ott éreztem meg először igazán és azóta könnyebb és jobban megy a fejenállás is!!!
A denevér pózban.Nos eddig el kell jutni...ez egy folyamat,hogy ebben a pózban benne vagy.És vissza is kell menni belőle...

A gyerekek is hasonlóképp érezhetnek egy-egy eszköz iránt.Stimulálja az idegrendszert!!!!!!!!!!!!

Meg kell keresni a magunknak szükséges mozgásfajtákat.

Ami jó a testnek az jó lesz a léleknek is!




A gyerekeknek a csepp hinta kihagyhatatlan lenne a gyerekszobájukból!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Néha engedjük be a fényt.Így vagy úgy.....

Néha üljünk le a székre.....

És a kendő nem csak a test mozgáskultúrájának kielégítésére jó,de egy kendő a lelket is tudja stimulálni:)Hamarosan Valentin nap...😉


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése