2021. január 28., csütörtök

Ovis jóga a szenzomotorosság jegyében

Szenzoros  témában konzultáción vettem részt .Nagyon-nagyon érdekel ez a téma!!!

https://csigebogi.hu/miert-jo-a-szenzoros-dieta/

-Ma pszichológussal konzultáción vettem részt.Szuper volt,hasznos és a napi munkámba beilleszthető jó dolgokról  hallottam.

Hazaérve egy picit tisztult a kép.És rájöttem mekkora kincs van a kezemben.A JÓGA...

A gyerekek annyi de annyi szenzoros dolgot látnak,hallanak,tapasztalnak tőlem,hogy....A holnapi mozgásos 45 percet is már összeraktam,felépítetten!

Csupa-csupa szenzoros mozgássor,sok forgással és amit nagyon szeretnek,lábujj tornával.Hihetetlen mit tud okozni 45 perc nagyon koncentrált szenzomotoros fejlesztés.

Ha nem  járunk a fejlesztő házakba ilyen-olyan tornára,de napi szinten gyerekjógával ismertetjük a gyereket már elmondhatjuk:tettünk a gyermekért ma is valamit!!!!!!!!!!!!

Például a napokban láttunk forgó szelet az udvaron a gyerekekkel.Én ma már azaz mától a mindennapos tornába is beillesztettem a forgószelet,mindkét irányba!Imádnak forogni és ma szakmai szemmel is erősítettek,hogy kell is a sok forgás!

Érzékel...(Fotók forrása:Google képtár)

Tapasztal...

Gondolkodik.

Elmélyül- az adott- számára biztosított szőnyegen!-Montessori.-

Információt gyűjt.Nálam is lehetőségük van fülhallgatón zenét,szöveget hallgatni.



Ringatózik....Fordított testhelyzetet felvehet-felnőtt jelenlétében.

És a zokni nélküliség egyszerűen aranyat ér!!!!

Hát,végre tornaterem holnap az ovis gyerekeimmel!!!
Ezekért a 45 percekért érdemes élni!😊



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése