2021. január 13., szerda

Születésnapi online jóga-versátkötő egységekkel

Szülinapi boldogság!

Mára terveztem az újévi online jógát magamnak,amit felvételről vissza tudtam keresni🙏

Születésnapomon online ajándék masnival átkötve volt ez az óra!!!

Felépített,minden mindenre épült,nem voltak nehéz pózok!Az átkötő versek miatt a póz megtartásra is kellett figyelni bár már a sokadik versnél én inkább a versre tudtam figyelni és megtartani a pózt.Nem minden pózom volt tökéletes,de itt még arra is lehetett figyelni,hogy minden pózt teljesen precízen vegyél fel!A Segítő által bemutatott pózok is segítettek ebben!
Az Oktató hangszíne nagyon jó volt a versek elmondására...

Figyelni kellett a versre ezáltal a mozgás háttérbe szorult nálam.Amint hangolódtam,úgy már a kettőt össze tudtam hozni szinkronba de ezen még lehetne javítani nekem...kíváncsi voltam az órára de érdekes,különleges volt.
Szülinapi ajándék órának meg egyenesen tökéletes!!!!
Namaste!!!💓🙏

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése