2021. január 2., szombat

Érdekesség...az Északi sarkról

Kutakodtam,mert heti projektekben élek a hétköznapokban,gasztronómia és minden egyéb más ami a nemzetekhez,helyekhez kapcsolódik...Így bukkantam az Északi sarki iglu-hotelre,ahol jógatáborokat is rendeznek...A sarki fény is látható az iglu "ablakból".



Azt hiszem befizetnék itt egy-egy jóga órára!

Hát..gyönyörű!!!

Jóga Oktatóm Újévi órájába belepillantottam,hát egyből láttam valami izgi dolog lesz(Oktató nem jógázik,verset mond,Segítő mutatja,kitartja a pózokat-ezek váltakoznak),de a kezem még nem az igazi a gyulladás miatt,de az Oktatómmal beszéltem💓és mondta nyugodtan akár sarokülésben is hallgatható,a versek átszövik majd az órát...és utólag is visszanézhető lesz az óra.Hát ez vár rám a napokban,nagyon várom ezt az online órát amit megteremtek magamnak.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése