2021. január 31., vasárnap

Teremtsd meg magadnak a mozgás örömét!

Van otthoni fitness sarok.De csak akkor ér valamit ha használatban vannak az ottani eszközök!
Mert a jóga pózok kitartással nem kevés erőnlétet igényelnek.Csak felvenni a pózt még sikerül is de megtartani??
Na erre kell rásegítenem egyéb módon.A gyűrű és az egyéb gépeimmel.Évek alatt szereztem be vagy részletre vettem meg.Igen-igen nem nasira ment a pénzem és kozmetikumra hanem sport eszközökre.És egy cseppet sem bánom.Elmúltam 40 éves innentől kezdve már tényleg nekem kell besegítenem a testem formálásába .
Arról nem is beszélve mikor megkérem a Fiamat,hogy legyen ott egy póznál a biztonság kedvéért mert még nem biztos,hogy több percig benne is tudok maradni....és akkor megjegyzi,hogy becsülendő,hogy ennyi idősen kitartóan próbálkozom a pózokkal!
Persze én láttam a gyerekeimet kitartóan sportolni versenyszerűen .Mindkettőt!Nekem ők adtak motivációt!Most pedig én adok nekik.A Covid nagyon-nagyon rányomja a bélyegét arra,hogy nincs mozgás lehetőség.
Akkor egy dolgunk van.megteremteni magunknak!!!!!!!!









És amikor tornára megyünk az ovis gyerekekkel....:)



Hát így élek én....





 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése