2020. szeptember 7., hétfő

Még mindig falas lógás....tervek

Tegnap este a csodaszép Kemko Stúdióban voltam egy haladó jóga órán.
Napüdvözletes óra volt sok-sok variációval.

És közben számtalan gondolat kuszálódott a fejemben.Óráról hazaérve furcsán éreztem magam.Bár volt egy kellemes beszélgetésem az Oktatómmal-nagyon régen éreztem ilyen jó érzeteket mint akkor ott-és most reggelre tudom,hogy nem kuszálódtak a gondolatok tegnap hanem a helyére kerültek.Olyan energiaveszteséget éreztem,hogy magam sem tudtam mi történik.
Valószínű helyére kerültek a dolgok🙏 

Ezért kellett a Kemkoba mennem tegnap este❤.

A fali lógásra kértem és kaptam hasznos tanácsokat amit megfogadok.És elmegyek egy fali lógós órára.Bár annyira nehéz gyakorlatok...és az Oktatók 6 évig tanulnak mire oktathatják és sokszor kell vizsgát tegyenek
hogy ne legyen sérülés...kell előzmény nekem is.

Ha teheted:jógázz Te is!!!!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése