2020. szeptember 28., hétfő

Lehet "támaszod" a Párod!





A hétvégi jóga óra előtti kép...hát..imádtam....az órát is!Az órán fotózhattam,a Stúdió honlapjára!🙏

A hétvégi fordított testhelyzetemet a 💓-em segítette.Lehet  a támasz a kedves Párod is!🙏.
Kölcsönöztem a könyvtárból....nagyon jó könyv és sokrétű.Az elalvás előtti én-percekben fogom hasznosítani a benne rejlő hasznos dolgokat.


.
A munkahelyemen kedvelt eszközként tartom nyilván.Imádják a gyerekek.Nem véletlenül!A szenzorosság minden második gyereknél jelen van!Az állatok világnapja kapcsán nekem lesz lehetőségem egy foglalkozást megtartani a témában.Beviszem a plüss "takarót"amit a gyerekjóga óráimon előszeretettel használtam.

Ennek mintájára készült el az én anyagom is!

Hihetetlen mennyire jó a szenzoros gyerekeknek!!!!

És a finom motorika gyakorlásra csak ennyi lesz a feladat,persze gerincvédelemmel!!!💓🙏
VárOM ezt a foglalkozást a gyerekekkel!




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése