2020. szeptember 17., csütörtök

Jóga percek

Ovisok az udvaron,-jártak hozzám régebben jógára-.kinyúznak...."mikor lesz jóga?"Mondom nekik most a vírus miatt nem lehet...erre ők:"A foci pályán???"-
ment a párbeszéd tovább....
"végülis"-mondtam én.
"De megkérdezed a G nénit hogy megengedi????"
Ígértem kitalálunk valamit....de ugye a Covid semmit nem engedélyez...
A szívemnek jó érzés ez,hogy a jóga szeretetét elültettem Bennük!💓🙏



Ma falazni fogok...
Hétvégén utazom,van egy kedvenc kinti falam ott is,biztosan ott is megmozgatom magam.
Holnap is vendégségbe megyek.Ott is van egy fal aminél bevetem magam.

Jógázom este...jön a Nagy Fiam:"Anya,holnapra főztél???"-szünet....
Részemről mosoly.
3 napra rendeltem az ételt,mert a hét olyan sűrű volt/lesz,hogy valami kárára tudtam volna csak létezni!Így ma sem maradt el az esti :jóga percek,és az étel is megoldódott:)


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése