2020. szeptember 9., szerda

Ajándék jóga óra nekem

Ezt terveztem az Instagramról ma...mert megnéztem a videót hogy közelít a falhoz...

És ez is nagyon tetszett,nyújtásnak.
És ezt kaptam ma a valóságban:
Egy Stúdiót jógázókkal és a szeretett Jóga Oktatómat.A Jóga Oktatóm hívott fel délelőtt-dolgoztam-hogy megajándékoz egy órával,menjek ma a haladó órájára,intézzem úgy az estémet.
Hirtelen nem is tudtam mit kell erre válaszoljak.És ott voltam.
Egymás mellett jógáztunk.
Az energiák csordultak.És tényleg haladó óra volt és nagyon jó!!!

Hálával tartozom ezért az óráért és mindenért amit értem tesz az Oktatóm!!!💓

Most töltődtem és jó döntés volt,hogy elfogadtam az ajándékot!!!

A kéztámaszos pózokat megcsináltam,de itt még van hová fejlődjek!Kitartással pedig igazán kihívásként éltem meg.

Namaste ezért az óráért!!!🙏💓

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése