2020. január 31., péntek

Szenzorosság-beépítve az órákba,hogy jobban fogadjuk az ingereket amik a környezetünkből jönnek és a saját szervezetünk ingereit

Nagyon sokat olvasok a témában,érdekel.https://hu.wikipedia.org/wiki/Szenzoros_integr%C3%A1ci%C3%B3s_zavarezért a jógá(m)ba is beépítem ahol csak tudom.
mert bizony  nagyon keveset érintünk,érintkezünk és a bőrt ért ingerek nagyon-nagyon jót tudnak tenni!

Kimondottan jó lehet ha tudjuk a szenzoros gyerekünkről,hogy érzékeny erre ,arra ez a szenzoros kendő.Érint,puha,velünk változik,idomul és folyamatos kontaktot biztosít!

Egyelőre van nekem egy plüss óriás anyagom,amit a víz-jóga órákon szoktam beépíteni.
Tervezem,hogy megcsinálom Föld színben is és a Nap színében is.És igen,érintkezünk.A jóga keretén belül ennyi elég is lehet és esetlegesen ajánlani lehet a szenzoros kendőt egyéni fejlesztésre az otthonokba.
Megjegyzem személyem által olvasottak alapján és saját tapasztalatom alapján ajánlom mindezt.
Antigravity jóga órán megtapasztaltam a hammock-ban:




Az anyag jó érzetet biztosít és körbeölel,mint annak idején az anyaméh....gyerekeknél ez ezért is fontos!!!!


A gyerekeknél jó a kendő is,én is sokat használom.





És a színes ernyő is!

A következő órán is beépítem a szenzoros elemeket és érintkezünk egymással,tárgyakkal és a külvilággal.Ingereket fogadunk be.🙏és közben a lelkünk is megnyugszik.💓
És még a Galaxis egyes részeire is eljutunk a Naprendszerbe.....










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése