2020. január 1., szerda

Év eleji jóga óra

Január 1-je,2020-at írunk.
Jógával kezdtem.Sokan voltunk...



Már a belépő is:💓🙏.Köszönöm!!!
Az óra tartalmas,mindent átmozgató volt.Az energiák áramlottak...én végig ujjatlan pólóban jógáztam és nagyon kellemesen jóleső volt így jan-1-jén.
A Jógaoktató pedig tudta hogy kell kezdeni egy órát.Szerencsére sikerült az Ő közelében választanom egy jógamatracot,ez még emelte az óra fényét!!!
Jaj nagyon szeretek G.I-vel jógázni!💓

Instagramról származik a jobb oldali fotó.Jakarta-ban készült#yogajakarta#néven lehet megtalálni(forrás).A mellette lévő fotó a Havanna ltp egyik szökőkútjánál készült karácsonykor.Mivel ráakadtam a fotóra készítettem egy kollázst.Érdekességképp!Mindkettőnket megihletett a szökőkút.....(-féle valami)😊

Az év eleji jóga óra után még sétát iktattunk be egy kőbányai tónál.Ki nem hagyható fa-póz-fotóval.A Párom sokmindenre rávehető amit kitalálok.Hát most megígértem neki,hogy jógázni fogunk,elkezdjük-a nagyon alapoktól.(nem mondott nemet😊ezt már vehetem akkor igennek is🙏)


Boldog új évet kívánok mindenkinek!!!!🍀
                    És ami a legfontosabb:legyen időd arra amit nagyon szeretsz csinálni!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése