2020. február 2., vasárnap

Sokszoros erőhatások amik érnek ma és energia ami körülvesz,amit nyerünk a környezetünkből.Töltődés!

Hétvége...jóga...érzetek,tapasztalások és sokszoros erő ami hat ránk....Különleges dátum.Különleges mindenképpen!Az Oktatóm a mai reggelen mint a forgószél,de csupa jó értelemben hatott rám...és szerintem nem csak rám!Olyan energiákat mozgatott meg,olyan erő áradt Belőle,hogy.....vittem tovább!!!(és megjegyzem reggel erős szél is fújt és a természet is ezt az erőt sugározta felém,a hajam fújta a szél ami nem volt hideg és vitt előre,érezni lehetett🙏).


Minden eszközzel,fallal és ami erő csak hathatott ránk megmozgattunk mindent és egymást,az energiaáramlás érezhető volt!!!!


Óra végén odaszaladtam az Oktatómhoz és megöleltem."Imádtam az órát!"-mondtam.💓🙏-érdemes volt felkelni!!!!!

A hétvégén csodálatosságot láttam!

Jártamban-keltemben egy biciklipályára bukkantunk a túrázás során.Hatvan városközponttól 5 percre....Márciustól nyílik a Park!Szenzációs megépített pályával!!!



Érdemes kimozdulni Budapestről és 1 órányi útra sincs és jó kikapcsolódás és a Park mellett  Vadaspark üzemel!Csupa ÉRZET!!!!

A csúszda zárva volt....a tavaszi-nyári időszak nagyobb lehetőségeket kínál az ilyen fajta tevékenységekhez!

A hatvani vadászati Kastély számtalan érzetet kínált viszont amit átélhettünk.Mi felnőttek is nagyon élveztük de gyerekek számára is kínál a Múzeum bújós,tapintós lehetőségeket!






A kert is nagyon rendezett és egyszerűségében is szép!

A harang alakú búra madárcsicsergést hallattat.

Mint az erdő hangjai.....szólnának...


Mezitlábas érzetek kínálnak lehetőséget.Cipő le és irány!

Az állatokkal való közelség,a gyönyörű kiállítás hatalmas élményt nyújt!(A Pedagógusok ingyen látogathatják a Múzeumot,a belépő nem éppen olcsó,ezért fontos lehet!)-fotózáshoz fotójegyet kell váltani.Van is egy vicces sztorim.A ruhatárba önként letehető a kabát,táska,de nem őrzi ruhatáros.Én a ruhatárban álltam és a tárlatvezetés időpontját vártam a vendégkönyv olvasgatásával foglalatoskodtam....kiragasztva a fotójegy tábla a ruhámra.....

Igen -igen😊

"Elnézést"-szólítottak meg....azt hitték én vagyok a ruhatáros😊😁😀
Legyünk vidámak és mosolyogjunk sokat és a humor hozzátartozik az emberi létezéshez!!!!🙏

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése