2018. november 15., csütörtök

Jógaországban 2.-cirkusz;kicsik/nagyok ovi jóga

Vártak már a gyerekek,a Picik is szívesen jöttek.Ma 5-en voltunk Picik és Nagyok 8-an voltunk.Ez az első kép a Picik meditációs körén készült.Nagyon élvezték a sötétet....itt volt igazán meghitt hangulat:)Pedig 3 évesek!!!
A Nagyok is kérték a sötétet,persze a gyertya fénye adta a lehetőséget.A szankalpánkon végigvezethető volt az óra:"Kipróbálom magam-milyen ügyes vagyok"...volt páros gyakorlat,egyéni gyakorlat és volt amit közösen végeztünk.Az óra dinamikáját jól követték a gyerekek,a mozgásos fogó játék vitt mindent,hisz én jógaoktató voltam a bohóc:))))A fejemre:
Bohóc haj került..Naná,hogy vicces voltam.A Piciket mikor megfogtam zsipp-zsuppoltam,persze elém szaladtak,hogy ringassam őket:)A Nagyok sikítva szaladtak,és akit megfogtam az én szőnyegemre ülhetett,náluk ez a favorit:)

A dinamikus sorra épülő társasjátéknak nagy sikere volt.A matrac alatt találtak egy "tükröt".....arany fényes matricaként kiválóan jól lehetett látni magunkat...volt aki elő-elővette az órán és nézegette magát és nyelvgyakorlatozott:)))Látszik a fotón is:)Ott éppen ritmusos booggy-zene szólt és riszálták egymáshoz a popsijukat,tánc volt,páros gyakorlatként.Vidám perceket szerezve nekünk.

A Picik órája is cirkuszos volt.A Nagyok órája röviditett verzióban szinte.A meditációs kör💓Megfogtuk egymás kezét...és kiléptünk Jógaországból Om-al.2.alkalom és sikeres kilépés volt.Boldog vagyok!

Az előkészületek mindig napokon át zajlanak nálam.És így áll össze,nagyjából 97% az óra előtt.Spontaneitás nem kevés kell...a gyerekekhez alkalmazkodok,az éppen aktuális kis közösséghez....


De a képek azt mutatják minden a terveknek megfelelően zajlik!



Ez a munkahelyemen van.....Ott is van próbálkozás,és minden út Jógaországba vezet💓Ahol most dolgozom ott dolgozik Kati,akitől én megfertőződtem a jógaszeretettel.....Jó a közelsége,látom lelkesedését továbbra is a jóga irányába...és azóta van egy titkos csoportunk is,ahol ötletelünk,élményeinket megosztjuk magunk között és vehetjük úgy:van egy közös érdeklődésünk,ahol 2 lelkes Jógaimádó munkálkodik a Gyerekekért a jóga szellemében!🙏💓
És a cipők...nem szóltam hogyan álljanak a cipők!💓



A dinamikára épülő sor,ami a társasjátékra épül-a Nagyok homokórányi ideig végzik a sort....A Piciknek csak az alsó doboz van 4 állatképpel.Ha eljógázták a 4 állatpózt akkor nyílik a doboz a ping-pong labdákkal és indulhatott a labdafújás.a Nagyok a homokóra lejárta után nézhették meg hogy az alső doboz kinyílik-e...ha igen akkor vehettek el egy labdát.Lehetett párban fújni,egyénileg és másét is:)A légzéstechnikát a játék előtt gyakoroltuk.Egy ki-be nyitható,csukható karikákból álló játékkal,mintha a bohóc harmónikán játszana.Amikor levegőt veszel a mellkasod kiszélesedik,ha kifújod a levegőt akkor befelé fordul a mellkasod...Az oroszlán póznál is átismételtük a levegő útját...és persze kiabáltunk is.


A relaxációnál a sólámpa fénye világított csak.A cirkuszi büfében voltunk gondolatban nagy barna sós perecet falatoztunk,ami nagyon finom és puha volt.Ittunk vizet is,a kézfejükre vízpermetet kaptak.Egy gyerek fejezte ki magát így:pfúj...A taktilis érzékenységük így kiállta a próbát.
Az óra végi szőlőcukor osztás ma is sikeres volt.

Az Anya/Apa házi feladatát hazaviszik és csináltatják....mert van visszajelzés:)
Apuka:"hát jóga után nekem is csinálnom kellett amit mond"😀

A Cirkuszos órát folytatjuk,mert láttunk még benne lehetőségeket....


Nekem szombaton Antigravity jóga,vasárnap gerincjóga:)-mert minden út:
JÓGAORSZÁGBA VEZET🙏-én igazán ki sem lépek onnan😉







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése