2018. november 8., csütörtök

Jógaországban-1.óra

Ma -hosszú hónapok kihagyása után -megint gyerekjóga órám volt.Lelkes pedagógus csapattal a háttérben 20 gyerek jelentkezett a jógaórákra.💓.
Ma 6 nagyon pici és 11 nagyobb gyerekkel volt órám.A Kicsik 35 percben,a Nagyok is 40 percecskét kaptak,Még a szervezés miatt nem voltam időben perfekt,hisz egyben szerettem volna tartani az első ismerkedős órát.A Picik éppen 3 évesek...így nem lehetett megoldani.Jött a spontán megoldás.Óratervben is.😊
A teremrendezés pár perce időt vett el,de a büdös zokni és a szagold meg a büdi lábadat humor jól bejött és a gyerekek vették a dolgot,vártak amíg pótoltam a picik után az 5 szőnyeget...

A Picik közül egy kislány nem akart jönni,ő ugyan nem akar és mi ez a Jóga néni itt???-láttad az arcán....Én meg láttam egy óriási cicát a kislány pólóján...nos ennyit mondtam:"pontosan ilyen cicákká változunk át Jógaországban,még nyávogni is fogunk:)))"-és elindult felém.Szigorúan zokniban és szandiban ült le a szőnyegre.Szigorúan csak fotózta az órát....a cica póznál mosolyogni kezdett és végigcsinálta az órát zokniban és szandiban!
Cukik ,édesek,kis manócskák voltak.És bizony első alakommal beléptünk Jógaországba.💓

Ez a kis majom lesz mindig ott az órán.Vele ment körbe a bemutatkozás.A zsebecskébe mindig a póz lesz írva-rajzolva ami az új jóga pózunk lesz a Tükröm-tükröm mondd meg nékem-nél.
/Tükröm-tükröm mondd meg nékem melyik jógapózt tanuljuk a héten?/
A  jogaZOOm-névhez is illik a majom.És puha,édes pofijű,és báb,tehát nekem varázseszközöm a gyerekek világában.Mindig jól jön egy többfunkciós eszköz ha kéznél van....Lásd jól jött,hogy a kislányra ma cicás pólót adtak,mert ma nekem segítség volt!


A Mini Jógázóim éppen 3 évesek.Nekik fogok kivágni papírtalpat,tenyeret és eljátszunk ezzel az órán is.
Az egyetlen célom:figyeljenek a tartásukra!Az aranyszál szót használtam..ragyogóan húzzák felfelé a hajukat,mert azt hiszik az az aranyszál,de mikor odamegyek és a láthatatlan szál húzza ki a gerincét akkor néz nagyot a gyermek:és ekkor már jógázik,mert működni kezd.A test a lélek és a légzés együtt.Ezért merem mondani beléptünk Jógaországba is!!!💓

Ez a 2 könyv most sokat segített a jógaóráim összerakásában,a tervek építésében fejlődni tudtam.

A keresztcsatornák  jelenléte szükségszerű.A könyvben sok gyakorlati tanács szerepel,érthető nyelvezettel,azonnali használatra.

Jól érzem magam a bőrömben:)-hogy jógázhatok.

Ezek a mondatok elhangoztak az óra végén:"ez jó volt","én fogok gyakorolni","tudom,hogy az oviban vagyunk de a szőnyegen az Jógaország","neked büdös a lábad????"...💓
Anya házi feladata:pillangó póz.Apa házi feladata:kutya póz,("de ugasson is?")-és az egyik kisfiú mondta a papa is,a mama is,és sorolta a rokonokat....na ott komoly jóga óra lesz a családban😊

A következő óra cirkuszos óra lesz.A
pom-pommal "megvettük"a jegyünket a cirkuszba.Lábujj közé szorítva vittük a dobozba a pom-pom-ot.Hmmm,de élvezték!
A zenedoboz mikor megszólalt és benne meglátták a kesztyűt az állatokkal,lett egy katarzis-élményük,csend hatásszünettel.
A Jóga is ez,miközben a belső békéddel harmóniát teremtessz magadban!🙏






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése