2018. november 23., péntek

Az út ami ....jót tett velem,és ideáig vezetett

Amikor beiratkoztam a Jógaképzésre-a 32.es csoport💓

A vizsgán éppen én vezetem a meditációs kört....

A vizsga pendrive-jai💪

Itt már egy szék pózzal kezdtünk ismerkedni:)

amikor már elhittem,hogy a jóga működik!nézd azt a kézfejet:)

Minden a másoláson múlik.Nekem a jógaoktatóm olyan,hogy nem nehéz jól megtanulni egy-egy pózt,mindenről pontos utasítást kapok MINDIG!!!"A kézfejed nem törik meg csuklóban",hát persze,hogy én is így adom tovább!

A sas póz lábtartása...már bonyolítottuk a pózokat,mert lehetett az előző kis csoportommal.

Amikor erdő-mandalát csináltunk💓

A Hableány póznál is tudtam,valami működik ebben a jógában...

Láttam,éreztem,hisz tudták csinálni,másolni.

Amikor víz volt a téma készítettem plüss-vizet és hullámoztunk az órán.

Homok témánál,plüss plédbe/re rajzolzunk az ujjunkkal:)

Barbie-s óránk is volt....

A lefele néző kutya pózhoz játékot találtam ki a csakra-színek óráján.

A hegy póz....imádják a bújásokat!

Légzéstechnika és egyben relaxáció sikeres lebonyolítása.

Néha a szabadba is mentem jógázni,gyakorolni🙏

Néha a Lányommal is el tudok menni egy-egy órára:)

Indiános órán a Bölcsek kövét kerestük meg.

Otthoni gyakorlásaimkor....


Megint egy szabadtéri órán....

Kölcsönzök könyveket a témában,sokat művelődöm elmélet terén is!

És a falnál is gyakorlok...sokat...sokat...

És adódik némi más jóga óra is.Kipróbáltam és néha eljárok ide is.


A relaxáció az ahol látszik mit hogyan csinálsz és igazán mi az a jóga.90%-ban a relax sikeres olyan módon,hogy ügyesnek kell lenni,hogy jÓL hozzam ki a gyerekeket a relaxációból....Ezért jó,hogy az óra alkalmazkodik a gyerekek idegrendszeri felépítéséhez,így az áramlás és a dinamikusság,ezzel párhuzamban a megnyugvás,ellazulás...váltakoznak.

És hogy miért megy bele tényleg mindenki a pózokba??Mert a jóga jó,kell és szükséges!

A könyvtárban fotóztam....Szeretnék menni hospitálni,tanulni,épülni.....És így készülök egy-egy órára.Internet,óravázlatok írása,szakkönyvek és eszközválogatások....

És már tervezem a Mikulásos órát,,szerintem karácsonyi órát is tartok és az szülős lesz,azt még nem tudom,hogy nyílt megnézős,vagy páros jóga a gyerekkel:)

Namaste🙏

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése