2018. november 3., szombat

Antigravity jóga

Huhhh...hol is kezdjem?Kezdem a legelején ahogy azt kell.....Már voltam egy bemutató órán antigravity jóga óra címén.Ott kipróbáltam egy 20 percben.Tetszett.Már akkor éreztem,hogy ez igen...ez hasznos...ez megmozgat...ennek a fele se tréfa.1-2 napig izomlázam volt utána,de kellemesen jóleső,mint fájdalmas...Aztán a tudatomban benne maradt:jó ez a jóga tipus,de ennyi.
Az Oktató a Lányom tánctanára,aki egyben jógaoktató is.Tudom róla,hogy iszonyú szigorú😊és nagyon hiteles!!!!!!,Nála a piros az piros és nála nincs olyan,hogy nem tudom😉....szóval ez az Oktató megkeresett udvariasan,hogy elmennék-e az órájára,lesz hosszú relaxáció(rám gondolt) és jó lesz!!!Pont jó periódusomban kaptam az üzenetet és igent mondtam.Nem olcsó az óra!Teszem hozzá,hogy nekem azért mérlegelnem kell(itt és most nem is fontos a részlet)-de megajándékoztam magam.És jól tettem!!!!

Róthné Major Klára-jógaoktató vezetésével részt vettem egy Antigravity Jóga órán.Hammock-on lógni élmény megtapasztalásáról megírom a tapasztalataimat:mint egy vérbeli újságíró😀alig vártam,hogy laptop közelébe kerüljek és megírhatom mit éreztem ezen az órán.
A legelső kép a föld felé nézve a hammock felettem....De igen    ,ilyen pózban lógtam!!!    Igen,én.      Igen,az első órámon.Klári sokat segített..    mondhatni erejével lendített át a súlypontomon💪,mert ténylegesen nem az első nekifutásra ment ám a dolog!!!!Segítséget kaptam,és jól segít Klári!!!!💓Nagyon jó érzés volt a pózban!!!!
A koporsó póz sok-sok apró mozzanat eredménye.Teljesen egyenes gerinccel voltunk benne a pózban.Jobb és bal irányban is.Ebben is kaptam segítséget!De a póz megvolt a végén!

Ez a lazító gyakorlat szemlátomást egyszerűnek tűnik!Fontos már az,hogy ne csússzon a láb,a talp.Nekem még csúszkált rendesen,de elhangzott ezen kell dolgozni az órákon,hogy tartani tudd a lábfejed,talpad,ez a munka benne!Iszonyúan jól lazít a póz!


Ez a relax pózunk volt,de előtte több rávezető technikával még azt is lépésről-lépésre megtanultuk hogyan üljünk majd feküdjünk a hammock-ban.

Ezt a pózt egyedül megcsináltam.Kényelmes,lazító póz!

Ezt a pózt megcsináltam egyedül.A 3 nehezített verziót is lassan követve,de megcsináltam,kéz elenged és előrehajol a föld felé...kéz hátul összekulcsol,és így lógás fejjel lefelé....A lógásnál mellettem volt Klári💓biztonságot adott!!!!

Nagyon örültem,hogy volt olyan póz amit egyedül meg tudtam csinálni!Mi ez ha nem a fejlődés útja????Másfél éve kezdtem el jógázni,előtte semmiféle ilyen tipusú lógásba,mozgásba eszembe nem jutott belemenni.Most néha csak előkapok egy párnát egy falat és fejen állok picit😉

A hammock puhasága,jó fogása az egész órán végigkísér.Az én hammock színem a lila volt.Különösen nyugtatott.Volt az órán,hogy mind a 9 fő már benne állt a hammockban én még igyekeztem,hogy felemeljem abba a magasságba a lábam,hogy bele tudjak állni a hammockba....és:megvártak.Nem volt semmiféle szégyenérzet,megvártak a haladóbbak és úgy ment tovább az óra!!!💓a jóga szellemében,a törekvés meglegyen,és az empátia magas szintű ezeken az órákon!

Na ez a póz kifogott rajtam.ÚGY 8 nekifutás volt mire Klári átlendítette a fenekemet és meglett a póz.Egyszerűnek tűnik,de hasizommal meg kell emelned magad,hogy átpördülj fejjel lefele irányba.Ezen a pózon dolgoznom kell.Mikor már a pózban vagy nagyon jó érzés....mert ugye a fordított testhelyzetekre nagy szükségünk van!!!!

Ez a póz is nagyon kellemes érzetet nyújtott!A hammock meg simul hozzád,maszíroz ....

Lógni jó!

Békában lenni,majd nyújtott lábbal lenni ebben a pózban..nekem ez lesz a következő lépcsőfok.

Itt még nincs nyújtva a lábam.Ha az egyiket sikerül nyújtani a másikat hajlítom.Van még mit dolgozni a pózon nekem.aztán mikor a lábfej van csak így a hammockban-hol a jobb hol a bal-és a kéz oldalt vagy lent lábfej mellett...Igazán egyensúlyozó póz!Az izzadtság nemhogy megjelent rajtam,de éreztem is magamon.Dolgoztató az óra.Úgy 20 percnél azt mondod:levegőt!!!!!

Ez a kép a saját fotó,a többi az internetről származik.Érthető okokból nem készült saját fotó,hisz dolgoztam.Ha már lesz mit rajtam fotózni ígérem születik majd egy-egy képkocka.

A relaxáció ténylegesn úgy 15-20 perc volt.Igazán nem tudom az idejét,mert jól sikerült relaxálnom,és volt pillanat mikor nem igazán voltam ott lélekben az órán.A lányom mesélte ezt a tipusú relaxációt,hogy ők mit szoktak óra végén csinálni de csak úgy félvállról mesélte el...kíváncsi voltam milyen lehet a valóságban egy ilyen relax.És tessék most valósult meg ez a vágyam.Fantasztikusan jó volt.Csakra színekkel fűszerezve.A hammockban ellazultan fekve.....Extázis.

Köszönöm Klárinak ezt az intenzív másfél órát!!!!
Óra végén szárnyalsz ha kijössz,ez garancia és viszed magaddal az érzést a mindennapokba!!!!

Ha tehetem még biztosan ellátogatok az órákra!
(Miért ne tenném?Arra szánunk időt/pénzt amire mi szeretnénk,a többi kifogás)

Bárki mondhat rólad bármit,lehet bénácskának érezni magad kezdőként valahol,de egyet ne felejts el a fejlődés útja mindig valahová vezet!...
Aki esetleg véleményt alkot arról,hogy ilyen-meg olyan vagy....mosolyogj rá nyiss ajtót neki:mondjuk egy Antigravity Jóga Órára😊-és utána beszélgessetek miután teljesítette a Te utad😉

Mert a fejlődés útja hosszú és nem biztos,hogy könnyű is!Elszántsággal,akaraterővel viszont a fejlődés útja egyértelmű sikerélmény lesz!🙏💓





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése