2021. június 28., hétfő

Erdő-merülés...

A végcél a Julianus-kilátó volt.
Nagyon hosszan egy erdőn keresztül visz az út-Kék túra útvonalon.

Csodálatos!
Picit lélegzetelállító a környezet.
Csak Mi.
Csak az erdő..
Csak a friss levegő.

Fent is valami csoda fogad..a légvételed visszatartod és csodálod!

A vonat emeletes.Luxus.Imádtam!
És a hazafele úton is hűsítő,pihentető volt az utazás majd 20000 lépés után...

Boldog vagyok!

Minden lehetőséget kihasználtam mászásra....és érzeteket gyűjtöttem!

A szakadék szélén a föld már megindult alattam de....érzetnek kiváló volt!Lógni a fán....



A toronyba vezető út meredek lépcsőn visz fel....Igazán jó lábujjhegyezni...




És maga a táj,a zöld,a pillangók,a madarak,a bogarak és minden más,a nap átszűrődése a fákon át....úgy 8 km-en keresztül....megérte minden perce!🙏
/Az úton jó alkalmazni a 4 egység belégzés 4 egység kilégzést....és bírható a táv folyamatosan./










 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése