2021. június 23., szerda

A fejlődés útján Gojdár Ildikóval!

Távolodom a faltól....Reggel hűsítőként picit én is a ventilátor levegőjében hűsöltem...

Magam számára is könnyű volt minden ebben a melegben mint a rongy-baba hajlik minden porcika:)

A hát támaszra nem volt szükségem ma.

2017-ben kezdtem el jógázni Gojdár Ildikónál.
4 év alatt minden pózban,minden mozdulatban benne van Ildikó segítsége,támogatása és a példája.
Tegnap is Nála voltam stúdiós órán.Egy mozdulatba beigazított,érzed azonnal mit hogyan kell.Így indult a lefele néző kutya póz is....És voltam nála egyedül is órán,akkor pedig csak velem tudott foglalkozni.
A fejlődés útja látható és a mai napig kiposztolom a nem 100% -os fotóimat is,és pár év múlva válik szembetűnővé a változás,és ez mindig pozitív változás!
Én csak javaslom próbáljunk valamit mozogni 40 felett is!
Azt,ami örömet okoz,amiben sikerünk van és amiben fejlődni tudunk!
A legjobb fiatalító a MOZGÁS!!!!


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése