2019. március 28., csütörtök

Társasjátékkal jógáztunk

A társasjátékos jóga óra kezdeti képe.


A hívóképek a Piciknél és az Om-párna.

Az Om-párna.Meglátták a gyerekek és várták mi fog történni.És első dolguk volt megszagolni.Öblítő illata nagyon tetszett nekik.Fogékonyak az illatokra is!!!💓🙏

A majom zsebében állatos dobókocka volt:)

A Picik óra előtti képe.

És az óra pillanatképei.2 hívóképet választott mindenki-én is.12 állatképet jógáztunk így el a picikkel.Mindeni 2x ülhetett így az Om-párnán.És értették a szabályt!🙏
A képek magukért beszélnek.


Húzd ki az aranyszálad:)

És tessék,aki mentesül a póz-tól:)Ő nézi mi hogy csináljuk a pózt.

Ment a csengetés is!

💓

A Piciknél a Fiúk is élvezték nagyon!12 állatképet jógáztunk el!

A relax a Piciknél.Az  ernyőn fekve mi voltunk a képzeletbeli társasjáték bábúk.A légzéstechnika gyakorlása volt a fő feladat itt.Aki hason feküdt nehézkesen csinálhatta,de...ők is pihentek ez idő alatt🙏

Az óra végi szőlőcukrozás....és a képecske az övé lehetett,házi feladat pózként.Az ernyőn ülve a házi feladat pózokat is megmutattuk egymásnak,mert volt rá időnk.(volt az állatok közül olyan,amit már régen jógáztunk el-ezért)

Élvezték a Nagyok is a társasjátékozást!

És ott az aranyszál💓

Lefele néző kutya pózban.

Örömmel ültek az Om-párnára!!!

A nagyok relaxációja.Pont annyi hely volt az ernyőn ahányan voltunk.Bábúk voltunk- arany színűek és"Képzeld azt,hogy az arany színű bábuddal mindjárt beérsz a célba...és most lásd magad előtt,hogy az arany színű bábúd beért a célba és tedd fel a kezed a magasba,örülj!"

Majd az öröm után:"Fordulj a hasadra és nézz a társad szemébe!💓

Őzarc pózban lengettük a lábunkat lassan,majd gyorsan.


És a Nagyok azt kérték az ő szőlőcukruk ne a malom társas tábláján legyen,hanem a dámáén.Így nekik a dáma táblára tettem a képet és a cukrot.Az órából mi tetszett neked?-kérdést tettem fel nekik a meditációt előkészítő körben.(Az Om-párna magasan nyert!)

Érdemes volt ezt a játékot megalkotni,kitalálni és nagyon jó,hogy bátran beépítettem az órába!

A mozgásos játékunk az volt,hogy az ernyő köré sorakoztunk és egymás után futottunk,az ernyő körül egyik majd másik irányban.A z ernyőre nem szabadott rálépni.A tempót én határoztam meg,normál és lassú tempó volt.Én zokniban jógáztam,mondtam nekik ez most egy olyan óra lesz ahol nem lesz szükség a lábujjak karmolására,de a futásnál a zokni csúszott.Így a balesetek elkerülése miatt a tempó volt az,ami határt szabott nekünk.

Betegség miatt nem voltunk sokan az órákon,de nagyon kezelhető is volt így a 2 óra.Talán mondhatni:most erre az óratervre nézve:tökéletes!🙏


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése