2019. március 29., péntek

Bátor vagyok,erős vagyok,okos vagyok,szép vagyok.-óraterv-

 Az óra szankalpája lesz:"Bátor vagyok,erős vagyok,okos vagyok,szép vagyok"!

Elkészítem a szemüvegeket,gumis megoldással.Felkínálom a lehetőséget,hogy felvegyék,kipróbálják a szőnyegükön milyen a sötétség....aki nem szeretné nekik átlátszó szemüveggel készülök,de ezt előre nem ajánlom fel nekik.A bemelegítésnél már megismertetem velük.A lábukon nem lehet zokni.Aki zokniban marad az csak átlátszó szemüvehet kap tőlem így elsőre,mert a talajt úgy jobban érzékeli ha a talpa" kitapinthatja a teret".A képen látottak alapján.
A Piciknél csak játszani fogunk a szemüveggel,csak felpróbáljuk milyen a sötét....Megtapogatjuk egymást.


Erős vagyok ....a kendőnk végét megcsomózom és az lesz a gyeplő.A hát homorító pózait végezzük el a társunk lesz a segítő.Aztán csere.A tartó gyermek is ügyel : a talpunk 3 ponton érintkezik a talajjal..és a hát egyenes.A fekvő gyermek a fejet megemelve igyekszik társa felé nyújtózni és lehetőség szerint karral is nyújtózni.
Okos vagyok.....-nál:egy műanyag doboz megvilágítása történik majd így:


 Műanyag állatok -at fog a fény alulról megvilágítani.És mivel OKOS VAGYOK,így egy zseblámpával az éppen aktuális állatra világítom a fényt..és eljógázzuk.(teve,dinó,krokodil,oroszlán,teknős,kutya,nyúl)



A szép vagyok-hoz érünk....van egy rózsaszín baldachinom,azt beviszem és a kosárpalánkra tépőzárazom,Mivel az Om-párnát nagyon kedvelték az lesz a baldachin belsejében,mindenki "időzhet"a baldachin rózsaszín belsőjében picit,ott"szépülve".Párnán :"aranyszáladat húzd ki".

A relaxációnkhoz újra megkapják a sötét anyag szemüveget:és mivel elég intenzív hatást nyújt a sötétben feküdni így nem lesz más a relaxációban csak:"Jól fekszem,kényelmes,kellemes,pihenek.."2x-3x.

Meditációt előkészítő körben :"Szeretem magam,mert..."-és elmondjuk zárásképpen:
"Bátor vagyok,erős vagyok,okos vagyok,szép vagyok"-szankalpánkat.

Jógaországból kilépünk és szőlőcukrot osztok.

Önbizalmuk,én-képük,egymás iránti odafigyelésük,türelmük fejlődik.A mozgás pedig minden velejáróját biztosítja számukra:Hátizmukat átmozgatják,tájékozódásuk egy új érzet segítségével fejlődik,ezáltal empátiájuk is a másik irányában.A fény,mint elem egy aha-élményt kínál fel számukra.A baldachin -ban való ülés én-képük alakulását segíti elő.Ami nagyon-nagyon fontos a mai világban!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése