2019. január 31., csütörtök

Medvés óra

Medvés óra.Nagyjából így éreztem magam.Nagyon jó volt!Egyszerűen felépített óra,de pont erre volt szükségük a gyerekeknek.

Kezdem a relaxációval.nagyjából 4 percig tartott,szervezéssel együtt 5 perc.Kihívás volt az ernyő,mivel meglátták és ők ezt mozgásos játékhoz kötötték(én erre nem gondoltam az óratervnél)és én meg pont ellenkező hatást szerettem volna vele elérni,érintést,barlangként szimbolizált.Végülis győzködni nem kellett,hiszen az ovis csoportból szék-pléd maci barlangból hoztam el őket jógára.A relaxáció csendben zajlott.Zenét tettem be nekik,és némi aláfestő pár mondatot mondtam a finom édes mézről,a barlang fényeiről.Fontosnak tartottam,hogy a fejük kint legyen-véletlenül se legyen félelem pl egy sötét barlang miatt.


Egy új kislány is velünk jógázott,megnézte az órát,hogy eldöntse tetszik-e neki.(tetszett🙏💓)

A barlang ,mint alagút póz.A 13 gyerek barlangként szolgált,hegy pózban és a legnagyobb gyereket választottam medvének,hogy nagyon meg kelljen emelni a csípőt.A végén a medve dörzspapíros macipraclihoz ért és végigsimíthatták kezükkel.


Futó játék.Még nem írtam a gumiszalagról,ami a bemelegítéshez kellett az órán.Nos ezzel a gumiszalaggal játszottunk.Ritmusbot összeütése volt a jel az indulásra(kézbe fogod a barlangodat-gumiszalag-és azzal szaladsz,ismételt jelzésre leteszed magad elé a gumit és kört formázol,az a barlang és beleguggolsz úgy,hogy a talpad is leér a talajra).Ezt nagyon élvezték.

A bemelegítés...Izgultam.Egész új technika,még sehol nem találkoztam ezzel és gondoltam kipróbálom.nagyon pozitívan hatott a gyerekekre.Szeretnek eszközzel dolgozni,valamilyen szinten leköti figyelmüket is,kevésbé kalandoznak el.A 10 képecskét eljógáztuk figyelve a láb helyzetére,a nyújtott karokra,lábakra.A Fiúk nagy dícséretet kaptak,ebben a feladatban igazán  koncentrált figyelemmel voltak jelen az órán!💓







A fotók nem lettek olyan kimondott jó fotók,de nem is ez a cél és persze kellett személyes segítségem és a pózokat én is felveszem minden esetben!

A medvetalpakon történt a belépés,2 körben.Tetszett nekik.

A Picik órája egyszerűen tökéletes volt.5 gyerek volt:)De Tünemények!!Az óra a Nagyok órájának mintájára épült,de mindenből kevesebb és játékosabban.Pl mivel kevesen vannak ezért náluk mind az 5-en voltak medvék a barlangbújásos feladatnál.Az ő gumiszalagos bemelegítése nem képecskék másolásával történt,hanem én mutattam nekik és nem 10 formátumot csak 5-öt.A futó játékot persze ők is élvezték és értették is ami nagyon-nagyon dícséretes!!!3 évesek csak!🙏

A relax képei mutatják a befelé fordulásukat,képesek rá és elcsendesülnek,arra a pár percre relaxálnak,légzésük lecsendesedik.





Tényleg ügyesek!






Az óra előtt gondosan előkészítem a termet,eszközzel,levegőcserével...




A majom zsebe most új(elem)-ként a gumiszalagot rejtette,hiszen ez volt az új az órán,a bemelegítést eszközzel végeztük,nyújtottunk.
Következő óra bohócos,vidám óra lesz🎪😊...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése