2019. január 17., csütörtök

Taktilis érzetek lábbal,tenyérrel,talppal,háttal....

A taktilis érzetek:ahhoz,hogy minden rendben legyen az órán otthon mindig van "főpróba".A filctollat nem mertem bevinni az órára-padlóvédelem miatt.(😊).

Buborékfólia.Na ez az ami az óra fénypontja volt.A  kiállításra ez volt a belépő jegy,tehát az óra elején megkapták és pukkantak a buborékok..csend is volt:))))"Tedd a matracod alá"-de volt az óramenetbe olyan rész,hogy hallottam buborékok pukkantak mert nem tudta megállni,hogy az összes buborék ot ki ne pukkassza óra végéig😀.
És most jöjjön az élménybeszámolóm.Leginkább a képek mesélnek.Az órát felépítettem 3 részre bontottam.Kicsiknél és Nagyoknál is minden tervszerűen haladt.Voltak zizis pillanatok az órán,de szerencsére pergő kiállításon látott állatokat jógáztunk,így változatos mozdulatok követték egymást.Az álló pózokkal kezdtük,a képek így voltak sorrendbe téve és egészen a fekvő pózokig jutottunk..kobra nagy kedvenc lett.

A lábujj közé vett ceruzával rajzolással meghökkentettem őket.Senki nem passzolta le a feladatot!Kicsik is dolgoztak a papíron és ügyesen.Volt aki jelezte"ez nehéz,nem tudom"-erre mondtam ez a házi feladat.Jobb és bal lábujjaiddal is rajzolj!


Telefonáltunk is a kiállítás után,hogy anya (bal lábbal)gyere el nézd meg.Jobb lábbal apát hívtuk....

Szépen emelték a lábukat a fülükhöz.

Székre is leültünk egy -egy állatpóz után.Asztal pózt is "készítettünk"-képzeletben sütit falatoztunk a büfében.

A szobros játékot élvezték,mindenki egyéni pózt vett fel a taps hallatán.(itt látom mik a kedvenc pózok)










A vulkán:)





És csak durrogtak a buborékok:))))

A relax a Nagyoknál.Nem terveztem fekvő relaxot,de ott és akkor kellett,kb 30.percnél jártunk:)))

Kis katicák masszírozták a hét pöttyüket.A relax az volt,hogy alulról felfelé én számolom a pöttyeidet te képzeletben a harmadik szemeddel követed a pöttyeidet,majd fentről lefelé,azaz 7-6-5-4-3-2-1 pötty....


A pillangó póznál már ragasztják össze a talpaikat az ovi legerősebb ragasztójával:)))

Gólya járás 1 kör...


És buborékfólia:)





Elmélyült,csendes,nyugtató feladat nekik!


A Picik telefonálnak éppen:)



És a lábbal írás a vendégkönyvbe sem maradt el.

Nagyon cukin próbálkoztak.

A kiállítás képecskéiből velük csak 8 pózt csináltattam.







A majom oda ült az a kép alá amelyik pózt éppen végeztük.

A képek így...gyerekmagasságban a szekrényen,bordásfalon.

Az óra elején letakarva várta a gyerekeket a papírusztekercs.

Többször kapcsoltam relax zenét az órán.

A szőnyegek elrendezése így volt.


Szőlőcukor helyett állatos matrica volt.(kérdezték is:a szőlőcukor????)

Itt a buborékfólia,ami kiállítás belépőként szolgált.(hazavihették a még ki nem pukkant fóliát is)

Nagyon érdekes óra volt,és más felépítésű,mint az eddigi órák.A gyerekek várják az újat de a pózokból kitűnik,hogy szeretik a régebbi órákon tanultakat is!
És olyan OM-ot zengettünk a  Nagyokkal,hogy öröm volt részese lenni!!!!

🙏

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése