2019. január 1., kedd

Évindító jóga

Ma elmentem egy délutáni jóga órára.Ajándékba kaptunk szerencsesütit:))))(lásd:fotón)Így kezdtem az évet!A lehető legjobban tettem,kitűnő évindító volt jógával kezdeni!Sok alkartámaszos gyakorlat is volt és ma is tanultam új dolgokat,pl a légzés gyakorlására,bólogató légzés.🙏

Sok-sok póz volt a 2 órában és minden más,amiért itt és most hálás vagyok,nagyon jólesett!

A gerinccsavarások...

...a kedvenc hal pózom...

...kis jógahíd eszköz nélkül.






...teve póz....amit így sikerül már végeznem,és ez is a fejlődésem eredménye.
Az órán volt oroszlán póz is,mi felnőttek is nagyon igényeljük.🙏

A jógakártyákkal fogom tartani a következő ovis jóga órákat💓

Már életem része az ovis jóga💓

Természetesen a fejlődésemben a heti 1 vagy ha tehetem több jóga óra is szerepel és az otthoni gyakorlások.Nagyon szeretem és a fal nélkül fejenállást tűztem ki célul,hogy abban kell fejlődjek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése