2019. január 3., csütörtök

Jógakártyás óra Kicsikkel és Nagyokkal-a "harmadik szemével"a szemöldöke között ment haza:))

Kicsik órája előtt.Az elrendezést változtattam,és nagyon jól bevált a kártya alapú jóga órákhoz kiváló volt így!

Ügyesen megmutatták a Kicsik a képhez tartozó pózokat és el is jógáztuk.Az a kisgyerek aki szinte maratont volt képes futni a jóga órákon most figyelt és a szőnyegén maradva végigjógázta az órát💓🙏

A Kicsik relaxa ilyen,de mindenki a szőnyegén és kíváncsian szemlélik a "harmadik szemüket"-Közben mondtam nekik:"Jól fekszem,kényelmes,kellemes,pihenek"
A strassz kő felragasztása után....harmadik szem....



A Nagyok már 13-an vagyunk!!!Egy kicsi is felzárkózott a nagyok órájához és egy új jógázónk is volt ma,élete első jóga óráján!A húzd ki az Aranyszálad óra eleji képkockák ezek...Mindent mondanom kellett mi mit jelent és mit hogyan csinálunk meg az új Jógázó kedvéért.

Egy kislány a háromszög pózt húzta a kártyákból.Nos ő megpróbálta,aztán megcsinálta,aztán jelentkezett,hogy még megcsinálhatja mégegyszer?-és mégegyszer??😉És mondtam Anya/Apa házi feladat póza a csúszda legyen.Erre a kislány:"Én taníthatom a háromszöget???"😀💓

Az én szőnyegemen történt a kártya alapján a póz bemutatása.

Hát mit ne mondjak???Kitűnően megoldották a feladatot!!A Fiúk is mint az Angyalok dolgoztak!🙏Érezni lehetett,hogy volt pihenés otthon,hogy jelen vannak az órán és szívesen jógáznak!💓A képek elárulják,hogy Kicsik/Nagyok nagyon jól érezték magukat!

A pillangó póz nagy kedvenc,végigkérdezem ki milyen színű pillangó.Mindig van egyéni figyelem az órámon,egy simogatás vagy az óra végi büdös zokni:))))felvételénél segítés,de érintés mindig van bármennyien is vagyunk!

Lefele néző kutya póz.Itt autómatikusan felfele néző kutya pózt is szoktak végezni.

A relaxációban sokat benne tudtunk maradni.A szeretem a meglepetéseket szankalpánkkal igggazán jó volt dolgozni.Itt a "harmadik szem" szemöldök közé ragasztással nagyon élvezetes perceket okoztam a gyerekeknek.Látszik a képeken....Örülök nagyon.Ezek a gyerekek a nulláról kezdték el velem a jógát.És már így relaxálunk.És már tényleg képesek is relaxálni,csendben,figyelmesen.Pár órája még volt gyermek aki képtelen volt relaxációban részt venni.Most mind a 13 gyerek ott feküdt,magára figyelve.🙏

Nekem ez egy óriási ajándék,hosszas relaxáció a gyerekeknél....Halk zene szólt végig az órán,ezt a relaxációban ki is használtuk és figyelemmel voltunk a zene tekintetében is.

A terpesztett láb,karok már igényük szerint akakult így,de van aki még nagyon bezártan,akár hason relaxál.Hagyom.Lényeg,ő jól érezze magát.

Az óra végi rendezett kép.Már ügyesedünk és nem hagyunk magunk után játszóteret.Ma jógáztunk,rengeteg pózzal és a kártyák sikeresen jól beilleszthetők az órába.Megkockáztatom:kellenek az órán.

A zene is jó hatással volt a gyerekekre,hogy egész órán halkan szólt háttérzajként.

Volt játék ami kimaradt az órából,de a kártyán szereplő pózokat szívesen végezték a gyerekek,így újraterveztem fejben az órát és alakítottam igényük szerint.

....Láttam gyereket kabátban hazamenni az óra után" HARMADIK SZEMÉVEL" A  SZEMÖLDÖKE KÖZÖTT.Nem vette le a ragasztott strassz követ,ő a harmadik szemével ment haza💓🙏😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése