2020. október 16., péntek

Szenzorosoknak tépőzáras pók

Szenzoros gyerekeknek!A tépőzár csudajó eszköz erre.Lesz egy kész pók.Ami a gyermek praclijából áll.Lehet mindkét kezecske hisz 2 oldalunk van!!!
Ez is ugye ÉRINTÉS!!!
Ha nagyobbacska a gyermek végja ki ő a praclit és tadam,kész a pók.
Lehet a szeme bármiből.
Na és itt jön az ami...
Tépőzár a pók hátsó oldalára lesz ragasztva.A másik pedig a gyerek pólójára(varrva)!És itt van ám az ami...
Bizony el kell viselni a rajtunk van valamit,jelen esetben ez egy pók,tehát bátor vagyok,erős vagyok,okos vagyok és szép vagyok-ot!💓
És ami a legszebb,egész nap velem lehet a pók,az enyém,a sajátom,én készítettem,a barátom,a segítőm,az "ŐRANGYALOM"

Anyagszükséglet:
-olló,gyermek keze,jobb és bal is-2 oldalunk van.Szem lehet papír,matrica,kész szemet is lehet kapni,vagy csillámgyöngy,akármi,és tépőzár(Müller Drogéria),keményebb papírlap a pók testnek.

Vidám pók-napokat mindenkinek!






 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése