2020. október 6., kedd

Gyerekekkel végre!!!

Végre volt módom valamiképpen megmozgatni egy gyerektársaságot(munkehelyemen torna foglalkozás keretében)-Covid 19 miatt reménytelen az ovis jóga órákat megtartani- és tudom ez az én utam.Élveztem.És a gyerekek is élvezték!Lábtornát csináltam velük.Azt megelőzően a csoportban tevékenykedtünk,ráhangolódtunk a mozgásos napra.
Nem jóga foglalkozás volt,de persze belecsempésztem.És bizony a gerincvédelemre sokkal több gondot kell fordítani.A gyerekek nem jógáztak még,ők "csak"mozognak,nem járnak sehová edzésre,és bizony...sokat ülnek tv,telefon előtt....Sajnos látszik!
A talpikájuk maszírozása nagyon tetszett nekik....45 perc mozgás,és nem volt holtidő,minden percet hasznosan kitöltöttünk.
Légzőgyakorlat:tollpihével-párokban.Kinder figura bekarmolása,kukac mozgás utánzása az ujjakkal,"büdös"láb-szagolás,telefonálás talppal,"baba"térd ringatás a karunkban jobb és bal irányban,óriás járás,törpe járás,magas lábujjhegyen járás,külső talpélen járás,2 különböző érzet a plüssön való járás és rücskös felületen való járás,fejtetőn kalap és így egyensúlyozó járás,eső játék lábbal,ujj játék,lassan forog a kerék...,húzz,húzz engemet....,stb.És a bordásfalon oldalirányban  haladással masszíroztuk a talpunkat....és a végén a zokni- vonatba beülhetett az,aki felvette a zokniját egyedül😊

Légzőgyakorlat,fújások.

Finommotorika.Kukac-papír-csipesszel való felcsippentése,jobb és bal kézzel.

Tóból a hal kihalászása,a ceruzára feltekert fonal- csavaró mozdulattal dolgozunk.Versenyjáték is lehet ha a gyerekek már mentálisan érettek rá!Itt is gerincvédelemmel.Húzd ki a hátadat!

Nekem ez az utam,ezt jó csinálni.A gyerekeket megmozgatni és egyben élményt adni nekik!

Namaste🙏

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése