2020. október 23., péntek

Tao Csikung-és a rendszer

Nagyon szeretem.Tao Csikung.Lehet te is megszereted?Eszméletlen jó.Próbáld ki!!!Nekem ez a nagy kedvencem.Kérdeztem magamtól hogyan nyerjek energiát??Kitől?Nincs pénzem most Stúdióba menni...kell valami...és internetes világunk egy csoda ha jól használod,feldobta nekem ezt a videót!Nekem Ő hiteles!És igen:energiát nyersz,20 perc alatt.Esti videó is van a You Tube-on!🙏💓💓💓

És jöjjenek a gyerekek akiknek szintén kell némi energia,de inkább a hogyan szabályozza a gyermeki energiáit hasznosan.Hát imádom Montessori-rendszerét.Pontosan jól határolt rendszert épít a gyerekek életébe.nem is értem miért nem jön egy Anyának ez ösztönösen,hogy a kis élettér rendszerbe legyen foglalva.Nincs szanaszét,nincs!Szerencsére én a 2 gyerekemet ennek alapján neveltem fel és nagyon jó döntés volt!Kamasz korban van elcsúszás az egyik esetében,de belenyúlok egy olyan (új)szekrénnyel,olyan elemekkel,hogy lehetősége se legyen a szanaszétre!És az élettér élhető lesz.Az élete élhető(bb)lesz és bizony az elme is rendeződik!!!🙏

A finommotorika is kell a gyerekeknek!Egyszerű,jó,mókás,olcsó játék,akár hosszú időre is leköti a nagyobb gyerekeket!


Bizony,hogy jóga-elem mind!Kifinomult mozgássorok,érintések,tapasztalások....


És a rendszer amiről beszélek!

Ezen a képen minden rajta van!Olvass hát mire lehet szüksége gyermekednek.

Saját tér a játéknak...egy szőnyeg kiterítve.És ennyi az egész.Később ha nagy lesz ez lesz az iroda,az osztályterem...és már kicsinek megtanul egy adott "térben"tevékenykedni!

És a sok tapasztalással az elme okosodik,csak hasznos lehet!!!

Amit tud hagyni kell,hogy csinálja!

És igen.A mozgás,a stimulálás alap kell,hogy legyen.

Nekem a Tao Csikung reggel.Neked?
(mozogni kell,jó és nagyon hasznos.)

Az energiaáramlás a nap egész részében fontos.
Én innen nyerem az energiát!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése