2020. október 11., vasárnap

"Mars"-on jártam,gyönyörű bauxitföld-mentális töltődés

A Marson jártam/tunk.Már szerettem volna ide eljutni/Gánt/A bauxit színe magálvalragadó!Óriási helyen fekszik a terület és érdekes minden mozzanata ahogy ott kiépítették a területet.
A testem a sok gyaloglásban elfáradt a napfény melengette bőrünket,töltött D-vitaminnal és a mentális épülés bekövetkezett.Élmény a javából és a pirosas-barnás színek bevésődtek és hatalmas élmény volt látni ezt a területet!

És íme a szombati mosolyom a pénteki nemistudommilyenkimerültállapotom után!Jól lettem,mert a vágyam megvalósult és az időjárás is ajándékként beragyogta a napunkat.


Mikor azzal vagy aki kedves neked is...a szíved megtelik szeretettel!




A Mars-béli lábnyom-omat hagytam a területen:)

Aztán Velencén a homokos parton zártuk a napot!


Csodálatos volt a naplemente.

Az Instagrammról lelestem sok pózt amit szeretnék majd kivitelezni a gyakorlásaim során.Amikor utazom is keresek,kutatok jóga témakörben.Némelyik póz kivitelezésének apró mozzanatai hiányoznak,azokat inkább nem veszem fel csak amiről biztosan tudom nem okozhat sérülést!

A mentálisan feltöltődés sikeres volt a "Mars-expedíció"-jóvoltából.Fontos volt most számomra ,hogy ez így megtörténjen és az egyensúlyra törekvés szerves részeként most jöhetnek a testi gyakorlások.A gyűrű hamarosan felkerül a falamra és ezt megsegítem még evezőgépemmel,mert a 8-as fokozattal a karizom tökéletesen ráhangolódik majd arra,ha a gyűrűs mozgásokat elkezdem.

Én fogok jógázni a héten.Te?
















 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése