2020. október 20., kedd

Gyerekekkel jógázni jó!

Ma az ovisaim jóga órát kaptak tőlem.Sok-sok pozitív dolog történt...és meglepően jól fogadták,pedig ők nem jógáznak/és nem jógáztak még.Ez a saját csoportom.Másik oviban tartottam jóga órákat amíg a Covid közbe nem szólt...már nem lehet  ovis jóga órákat tartani ha a gyerekek nem egy közösségből valóak.Nekem most adott volt egy közösségben található gyerekcsoport így jógáztunk egy jót.

Igyekeztem az órát felépíteni.és sikerült.Nagyon elfáradtam az óra végére,de az eredmény a lényeg és jól sikerült!A gyerekeknek tetszett!!!



A csontváz mutatta miért is mondom mindig egyenes háttal üljenek a széken!

Volt érdekes eszköz....várták mindig melyik következik!

:)

Igazi ovis jóga helyszín!💓🙏
A hasi légzésben is nagyon ügyesek voltak és csoport szinten 30-40 mp-ig nyugodtan tudtak relaxálni.Én pozitívan éltem meg!!!
Namaste!!!!


A nap további részében egyéb más jóga tevékenységre nem volt időm....



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése