2019. február 28., csütörtök

Kendős óra

Nagyon vártam az órát,izgalommal,mert a kendőkkel való óra új volt még nekem és az állatokat,hogy bevittem félő volt,hogy nagy játék kerekedik,de nem:)Elmondtam,hogy úgy terveztem az órát,hogy a végén lesz játék a plüss állatokkal,farmmal.Így nem is volt gond,egy kislány volt aki mindig odament meg-megérintett egy állatot:)

Tehénarc-póz.A Picik közül egy kislány próbálta meg,igen ez nem az egyszerű pózok egyike,de megpróbáltuk!A Nagyobbak közül a lábtartásban valaki azt mondta fáj neki és az egyensúly megtartása nehézkes volt számukra.Nem tudtam fotózni ezt,itt segítettem a gyerekeknek,a kendővel történő kéztartást volt aki megpróbálta.

A macska póz már rutinból ment mindenkinek,itt ügyeltem,hogy a kéz ujjait nyisd ki,nyújtsd meg és nyomd a szőnyegedbe!A lábfejed simítsd le és a szőnyegedre nyomjad!

A malac póznál repültek le a zoknik aki eddig nem vette le,de szeretnek a hátukon gördülni.A ló póznál nyerítettek nagyokat.Élvezték a mozgalmas pózokat.Közben mesébe ágyazottan mondtam,hogy a tavaszi szellő megszárította a kendőket és a padláson lettek kiteregetve,illatukat érezheted,tedd az orrodhoz...A bemelegítés a kendőkkel történt.Nem volt gond kinek milyen színű kendő jut:)🙏

A nyúl póznál azt mondták ez a babapóz...:)És tapsi fülünket a magasba nyújtottuk(karok)-és máris elfogadták,hogy nyúl pózban vannak.Itt énekeltük a nyuszi fülét hegyezi...-t.

A kutya pózok már jól mennek.3 kutya póz volt.A hattyút kifelejtettem de visszakanyarodtunk a labdás játék után és vízpermetet ki a kézfejére ki a talpára kapott-ahová kérte,hogy érezzük vízben élő állat következik.Szeretik a vízpermetet!A hattyú póznál kell az egyensúly.
De volt aki egyszerűen tartó lábára állt és máris a pózban volt:)💓🙏Itt éreztem nehézséget,a bordásfalat vettük segítségül.itt már több gyerek érezte,hogy igen meg tudja tartani a lábacskáját hátra behajlítva is.És majd fokozatosan jövünk el a fal mellől.

Volt Im happy dalunk is.Imádják!(Én is ahogy ők éneklik!!!)

A belépőnk jól működik.Ölelést kértek a legtöbben!

Én is virágos naciban voltam,jön a tavasz!

Ötletes volt a padláson száradó kendők és az állatok ahogy kimerészkedtek a jó idő beköszöntével a mezőre....A kendőt szerették.Többször eltettük a szőnyeg alá,azt szeretik ha varázsolunk!


A tehén arc póz lábtartása💓

A kendőket egyesével vették le a padlásról az óra elején.(És hogy nem érnek az állatokhoz!!!Ez a fegyelem.Ez a jóga!!!)

És ez a jóga!!!!3 éves és az a relax-fekvés cipész pózban a kendővel a szemén és légzésfigyelés volt.(hasi)Ez a jóga!!!💓💓💓🙏🙏🙏

És ez a jóga!Picik órája.relaxáció.

Édes,cuki,a keze-lába mozog,mert még nem tud leállni,de hátán fekszik és csinálja amit kérek!Ez a jóga🙏🙏🙏

"Jól fekszem,kényelmes,kellemes,pihenek"-hangzott el,miközben az illatos kendő a szemük(orruk)előtt volt.

A Hozzád ért a labda utoljára-játékot a szivacs labdával nagyon szerették!(fogó játék)Van lendület és visítás bőven!

A Picik kendő-mandalája.

A Picik játéka az óra végi pár percben a szőlőcukorosztás után.


Nagyok relaxációja.


💓

Kell a ralaxáció a mai gyerekeknek!!!!!

A Nagyok kendő mandalája.

A Hozzád ért a labda utoljára-játék a  Nagyoknál.Mondanom sem kell volt lendület és visítás!!!

A hattyú póz,ahogy a könyvben írva vagyon!🙏

A másik hattyú póz ahogy azt kell!!!🙏

Nagyon jól éreztem magam az órákon,a gyerekek is jókedvűek voltak.

A következő órát csakra színekre építem.Mandalát fogunk színezni,ez lesz a házi feladat,hogy készen visszahozni,mert mandala-relaxációt tervezek majd az azt követő órán.🌈



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése