2019. február 19., kedd

Eszközök az órára

Karneválos óra előtt.Minden órát felkészülés előz meg.Nagyjából 2-3 óra terve már benne van a fejemben.És nagyon szeretem ha ötletelhetek,a gyerekek meg alig várják már,hogy "ma milyen óra lesz???"

A tükröm-tükröm mondd meg nékem póza a majom zsebében:Istennő.


A matricák összekészítve Kicsik és Nagyok órájára is.

A kis képecskék házi feladatnak viszik haza ,elvenni egy kis üveg tálkából fogják.

A nyújtáshoz a gumikat egy dobozban tartom,hogy az órán csak ki kelljen venni és ne legyen gubancos...

A belépő képecskéink.Lefűzve az ilyen képek egy mappában lettek rendszerezve.

És nagyjából az eszközkészlet így néz ki.
Mindig gondosan megnézem elegendő szőlőcukor lesz-e,a képek száma megfelelő lesz-e,a szemüvegekből tettem be pót szemüveget a fogó játékra,ha elszakadna a gumi....
Az élmény garantált lesz a szép karneváli maszkkal,és a képek jól másolhatók-ami fontos a gyerekjógánál,hogy a mintakövetés pontos legyen,hisz ezt rögzítjük a gyakorlásokkal.
Szerencsére a 2 év alatt már szép eszközkészletem összegyűlt és sokféle jóga órát tudok tartani...hetente mindig megújulva,mindig másképp tartok órát,természetesen az óra tematikáját és főbb alapelveket figyelembe veszem.A gyerekek is megszokták az óra felépítését,már tudják nagyjából mire lehet számítani.Én is jobban megismertem őket és hetente találkozunk,már  a Picikkel és Nagyokkal is közelebbi kapcsolatba kerültem.Mert ez a jóga.Nyitogat,és a lelkek találkoznak.Egy zengó OM-és mi máris egymásra hangolódtunk💓🙏 

Akkor jöjjön majd a csütörtöki jóga óra,várOMMMMMMM!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése