2018. december 18., kedd

Eszközmentes jóga órák

Karácsony.És a jóga kapcsolata.Mi is lehetne más,mint a kívánságok teljesítése:)
Amikor végeztem Csíki Mariann-nál a gyerekjóga oktatói képzést magunkon tapasztaltuk meg az egyes jógapózok hatását.Sok-sok páros gyakorlattal-erre gondoltam a karácsonyi óránkon.Nem lesz eszköz,hanem kívánságok lesznek.Ki mit szeretne eljógázni:).A kövön napozó gyík pl.

 Baba pózban,ez egy sorra épülő játék volt.Mindig meg kellett jegyezni az elöttünk lévőnek a pózát és a mienkét beletéve továbbment a sor,míg a végére nem értünk.Jó kis figyelem,-emlékezetfejlesztő játék!


A közös relaxáció is ad némi plussz-t az óra végére💓
Ez a könyv lesz még a segítségemre,mindenki választhat a könyvből pózt-egyszerűbbek-és eljógázzuk.

A keresztcsatornákat veszem még be a bemelegítésnél ,a játék is eszköz nélküli jógapóz-szobor játék lesz.

A Picik óráján is kívánságműsor lesz.Nekik terveztem az én szőnyegemmel palacsintát:)És megtanulunk szendvicset készíteni(egymásra fekvőset)😉

A meditációs körben ez lesz kézszorítás továbbadással.Minden eszköz nélkül történik majd.A cd-t viszem,zenét fogunk hallgatni.
Beviszem a jóga hevederem és a jóga téglámat,megismertetem velük💓

Várom az órákat!
(érdekes lesz,mivel eszközmentes lesz és minden csupa olyan dolog fog történni ami eddig nem)















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése