2018. december 20., csütörtök

Eszköz nélküli ovis jóga órák-Gyertyafényes évbúcsúztató jóga óra

Megérkeztek a jóga kártyák.Januártól szívesen viszem majd be az órákra a gyerekeknek.

Eszköz nélkül a Kicsiknek nehéz órát tartani:)De,úgy 15 percig szépen megtartott volt a figyelmük.aztán játszótérré változott a tornaterem:)Majd a meditációs körben már mindannyian újra együtt ültünk le,tenyerünket összeérintve!!!!!-adtuk át az energiát egymásnak és léptünk ki Jógaországból.Ami csodát tett a gyerekekkel a kerge pók póz....Egyszerűen rendezi az idegrendszerüket a forgás,mint mozgás.És így nem volt nehéz a meditációs körhöz leülni közösen.Ügyesen kívántak pózt,hisz kívánság óra volt.Oroszlán,cica,alagút,kakas pózok voltak a piciknél.A 6 gyerekből 2 relaxált.4 gyereket egyáltalán nem lehetett relax állapotba hozni.A Kicsik gyakran osztódnak az órán sokfele,de ez életkori még,hullámzóan érdeklődnek,majd éppen járnak egyet a teremben.A szőlőcukor osztást élvezték már,hogy nyugodtan tudtunk ülni.És szépen vettek is cukrot,közben mantrát hallgattunk.

A téglát mindenki kipróbálta.💓

💓💓

A nagyok -5 fiú -volt jelen az órán.És dolgoztak!!!!!A kommandós deszka azért kifogott rajtuk.Alkartámasszal nem nagyon akarták csinálni,éreztem rajtuk az akaratot,de ezt még gyakorolnunk kell!

A szobros játékot nagggyon élveték,nagyon felszabadultak voltak a játék közben!




A tégla itt is bejött,élvezték az óra másságát.Nekik már lehet eszköz nélkül tervezni az órát!/6 évesek/

Mutattam nekik egy-két felnőtt "varázslatot"a hevederrel.

A szendvics 5 fiúval.Fegyelmezetten,hősiesen véghezvitték a feladatot,főleg a zsömle alul🙏.

Az 5 fiú mind  relaxált!💓💓💓💓💓

Jól fekszem,kényelmes,kellemes,pihenek-egymás utáni felsorolása közben a kézfejet kellett szorítani,majd elengedni,és ezt a lábfejjel is megcsinálni.Kimondottan élveztem a relaxációt a fiúkkal.A zenét sem kapcsoltam be,tanultunk relaxálni!

A kerge pókok a meditáció előtt hát csodát tettek!!!!Én is csináltam velük és nagyon élveztük az együttlétet!

A meditációs körben kézfejünk összeért a magasan és energiát adtunk át egymásnak a Tűzmanócska csiholás után.Körbement a kézszorítás jobbra és balra is💓.Közben Tina Turner-mantrája zenéjét tettem be.Hallgatták a zenét,csend volt🙏.

Megdícsértem a fiúkat és elárulták,hogy otthon a Szülők kérdezik nekik miért is kell jógázniuk???Hát kedves Szülők!Mert a jóga jó!!!!🙏Jót tesz testnek és léleknek is!💓

Aztán az ovis jógáról siettem egy különleges gyertyafényes jóga órára.A terembe lépve ez fogadott.Varázslatos fények,kellemes narancs illattal.És lelkes jógázni vágyókkal a szőnyegen.Még mindig érzem.....kellemes,jó érzés!!!🙏



Fantasztikus látvány és fantasztikus mindent átmozgató jóga!


Voltak nehezebb jógapózok,de mindenre felkínáltak alternatívát kinek mik a határai💓Van hová fejlődjek!
De nagyon-nagyon tetszett az óra!!!Áramlás volt az egész!!!!Leginkább ezt éreztem és a relaxáció a végén:🙏
Köszönet a lehetőségért és kívánom,hogy minden ember találja meg azt a tevékenységet ami boldogsággal tölti el,és tapasztaljon általa bizsergő,jó érzeteket,mert nekem a jóga ezt adja....és napokig,hetekig viszem az érzetet és táplálom magam,és ezáltal a környezetemben lévőket is próbálom megérinteni....
.
Boldog Karácsonyt Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése