2022. február 9., szerda

Sa Re Sa Sa

Torokcsakra mantra....nagyon bejött az ovis jógán a gyerekeknek.
Hihetetlen tapasztalás nekem aki már-már mesterkedik lecsendesíteni a mai gyerekeket,és ŐK ott fekszenek a szőnyegen és hallgatják a mantrát és elkezd működni.
És te úgy gondolod nem lesz hosszú,lehalkítod és megszólalnak a gyerekek:"még"...és tovább szól a mantra és fekszenek,légzésfigyeléssel.
Hát ez az a pillanat az Oktatónak amikor azt mondom:ezért jöttem.
Elértem a hatást ami a kitűzött cél volt.
A Picik 4 évesek,de van köztük 3 éves is:)-és szintén hallgatják a mantrát és fekszenek csendben,pihennek.
Felgyorsult világunkban ezek nagy dolgok!
A mantra a torok csakrára ható rezgéseket stimulálja.Érdekes megfigyelés ez nagyon kell a gyerekeknek.

Nagyon tudatosan állítom össze az órákat és nekik,hozzájuk igazodva.
Hihetetlen jó csapat mindkét ovis csoport!
Töltenek.
A szívem megtelt szeretettel!
Állatkertben voltunk de mire bejutottunk a belépésért cserébe alagutat kellett csinálnunk(lefele néző kutya póz),mászni kellett oldalirányban a bordásfalon végig,farönkök állták utunkat,hossztengely körüli forgások,és mocsár járás.







Belépő egy pacsi volt a tenyérbe ha a 4 "akadályt"teljesítette.

Mozgalmas óra volt.
A nagyok óráján még belefért egy ernyő játék is,az ernyő alatti átbújások,szaladásokkal.
Kérték,hogy én is.Hát persze,én is átbújok és átszaladok.

Tartalmas órák és végig mozgással kísérve,nyújtásokkal,visszamaradt reflexek oldásával,relaxációval,játékkal.

(Már csak egy jó testet átmozgató felnőtt jóga órára vágyOM).




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése