2022. február 21., hétfő

Mindenki nagyon figyel.....valaki kifelé valaki befelé....

Jelenleg én is nagyon koncentrálok az utóbbira,de valahogy nem mindig jön össze...

A hónapok óta tartó lelki dolgaim miatt kesze-kusza az életem.Érzem magamon és az a csoda hogy még így vegetálok benne.
Nekem nagyon nagyon jót tesz a gyerekjóga.
A kicsik és a nagyok órájára szívesen készülök,nagyon kreatívan.És meglepő de ebben nagyon tudatos vagyok és a gyerekek és Szülők visszajelzése alapján is mondhatom nagyon megtérül a lelkemnek.
A saját készítésű eszközeim mindig nagy sikert aratnak.
Most dobókockára épülő órákat terveztem.


Ahol a kő megáll azt jógázzuk el a jógakerékben.

Meditációs kört becseréljük apró bojtok ráhelyezésével a pöttyökre....minden gyereknek saját kártyája lesz.Mindezt hason fekvésben a hátunk izmainak nyújtása érdekében.

Este fél 6 elmúlt mikor néztem az órám 18 órakor van egy jóga óra Stúdióban ...á nem nem érek már oda 😓és még főznöm is kell...és egyébként most ettem vacsorát.
Így marad az estére a mozgássor:
Nem volt több 20 percnél...ma kimeritettem magam....😓



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése