2022. február 16., szerda

Ovis jóga lufival

Mivel a jógás csoportok pénteken ünneplik a farsangot így ehhez kapcsolódtam én is.
22 gyermeket jógáztattam meg játékosan és nagyon hatékonyan.
A tervezett célomat elértem.
"Boldog vagyok"jelmondatunkkal-szankalpánkkal-igazán boldogok voltunk.


A lufi-mint eszköz már az órák elején felpörgette a gyerekeket.
De pontosan erre építettem és így pár perc lufis ismerkedés után kezdhettük is az órát lufival bemelegítéssel.Az Om-ozás lufival a kezünkben történt.

Csakra színekben pompáztak a lufik és készültem csakrákhoz igazodó pózokkal.Sikerült minden végigjógázni!
Palacsintát sütöttünk a lufival.Kézfejünkkel ütöttük a lufit majd a tenyerünkkel.majd bal kézzel/jobb kézzel.


A kosárlabda palánkra dobtuk a lufit játék-ként.

A lufi útját rajzoltuk meg mutató újjunkkal és lefele néző kutya pózban.

A csakrák pózai is tetszettek a gyerekeknak.
Az om-ozást igy kiegészíitettük a barlangos om-mal.
A zászló póz kihivást jelentett nekik.

A relaxáció a hason a lufival történt.
Fegyelmezetten feküdtek.
Óra elején elmondtam a lufit elvihetik majd magukkal.
Légzógyakorlatot is  lufival végeztük.
Autós illetve énekes om-mal léptünk ki jóga országból-

Óra végén az I'm Happy dalt tanultuk meg.
Oda voltak érte,imádták.
Azt mondta egy kislány:"köszönöm,hogymegtanítottad"

Szívem megtelt szeretettel💓

És csakrás óránk volt gyerek nyelvezettel🙏
Imádtam!

Óra végén 2 és fél éves Öcsike jött a 4 éves Jógázómhoz/ért anyukájával..És mondja'"én is jógázni fogok"-leesett az állam.Pici,ilyen szókinccsel és amit mond.

Ma kaptam a gyerekektől sokat.🙏

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése