2021. április 26., hétfő

Meditatív-erőnléti 90 perc

Tudtam,hogy ma online jóga.Tudtam,hogy 17 ó-ig dolgozom.Úgy kell ennem,úgy kell tervezzem a hétköznapot,hogy ott legyek a 90 perces jógán.Hát sikerült.
Napüdvözletes különleges óra volt.10 om-tól kezdtük visszafelé....Bő 1 óra volt mire om 10-om 1 ig eljutottunk.
Nekem az om 5-4 a komfortos,de 10 -től folyamatosan végeztem a gyakorlatokat.
Kihívás volt!
Nagyon szerettem az órát!
Jóleső,pihentető,egyben kellemesen fárasztó volt!
Az óra végi relaxáció mondanom sem kell kellett!!!!

Az ima tartás lábbal fotója sikeredett jóga végén:)
Meditatív és erőnléti óra volt-ez elhangzott az órán is!
Jó volt,hogy időt szakítottam erre az órára!
Hálásan köszönöm az Oktatómnak(Gojdár Ildikó személyében)💓🙏

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése