2021. április 19., hétfő

90 perc online jóga

Hosszú hetek kihagyása után ma 90 perces online jóga órám volt.
Homorításokkal teletűzdelve.
Itt köhécseltem,még dolgozik a szervezetem....de a végére belejöttem.
Nagyon jó bemelegítő napüdvözlettel indítottunk."Om 5"-"Om 1 "ig kitartásokkal,ez nagyon tetszett.
A 2 téglás gyakorlatok is nagyon tetszettek most!
A légvétel fontossága is többször elhangzott és nagyon-nagyon hasznos most ez nekem!
A mellkasnyitásokkal a szív csakrát aktivizáltuk!

A rövid relaxáció is jólesően ellazított.
Az Oktatóm hangjára ez meg még csak fokozódik,kellemes az ilyen pihentető relaxáció.
Holnap érzem majd,hogy jógáztam.
Minden porcikámban.
És végigcsináltam,kitartásokkal,büszke vagyok magamra.Az energiát a mozgásból nyerjük.
Ma én biztosan tudom:energiát nyertem🙏


Hétfőn és pénteken lesz lehetőségem online jógára.90 illetve 60 percben.Nagyon-nagyon így kéne intézzem a hétköznapokat....de egyelőre a hétfőt kitűzöm célul,minden hétfőt!🙏


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése