2019. november 20., szerda

Sacred Earth - Ancient Mother (1 hour)A ZENE EREJE

A zene ami a jóga óránk alap zenéje volt...a relaxációnál hangosabban szólt a háttérben pedig halkan...Varázsereje volt!
🙏Már ez fogadta őket a terembe belépve.Az óvónők partnerek voltak a zoknilevételben.....nagyon tanácsos volt kitalálni ezt az ötletet,hogy már az órára csak benti cipőben érkezzenek és ezzel nem megy el idő.....hogy "hooool a zokniiiim???"😊

Az órakép ígéretes.Sokat gondolkoztam hogyan legyen az óra és ami leköt 14 kiscsoportos gyeremeket majd 18 nagycsoportost....

Hát a zene az ami kellett és bejött!!!!

Nagyon látványos volt a gyerekek számára is,nagyon nyomatékosan kérnem kellett,hogy az eszközhöz csak akkor nyúlhatnak ha mondom...

A Mikulás 6 jógapózon keresztül tett a színezőre egy-egy színesceruza kupacot.A jógázás végén összegyűlt a 6 kupac színes és óra végén színeztünk(nagyokkal).


A gumiszalag aztán kisimitva a szekrény gombjára került mert ha össze-vissza gabalyodik,akkor nem tudjuk használni:)

A csengettyű Mikulás robotot vesz c.játékhoz kellett.Tetszett a gyerekeknek a robot-mozgás imitáció.



Az órai belépő tenyérbe csapás volt!

Az óra eleji fa-állás😊Mindig bevezetem az órát egy kis mozgással míg a termet rendezem:)




Cukik nagyon!💓

Az óra elejét rögtön fekve kezdtük el,relaxációval.csak feküdtek....szólt a zene.....hihetetlenül KELL nekik a lecsendesedés!(tanulni kell,ez a folyamat nem egyszerű ebben az ingergazdag világban!!!)

A picik fa állása!💓


A pillangót is megkérdezte a Mikulás érdemelnek-e a gyerekek ajándékot?😉


A ház oldalában a kutyával is találkozott....a kutya is azt mondta érdemelnek a gyerekek ajándékot.Titkon elmondtam a gyerekeknek,hogy a Mikulás is szeret csúszdázni,ezért a csúszda pózt is eljógáztuk és a színes ceruzákat össze is gyűjtöttük egy-egy jóga pózzal kiváltva.

Volt olyan Picike közöttünk aki kisírta,hogy jöhessen velem jógázni:))))-pedig nincs befizetve.Hát tünemények!💓(persze jött velem jógázni:)...)

Egy jóga pózt egy bújás követett.Imádták!!!

💓




A Nagyok órája is jól sikerült.18 fő volt akik megint izgő-mozgóként,hangoskodva érkeztek hozzám....


Relaxációval nyitottam az órát..elmondtam nekik miért....kértem őket a lecsendesedésre...

Aztán kb 5 percig tartott...volt gyerek aki nem ült fel az aranyszálát kihúzva az óra eleji Jógaországba lépünk egy om-mal-ra.Feküdt tovább......🙏(2 fő)

Sikeres volt a ráérzésem,hogy így nyitok....

A gumiszalagos bemelegítés alatt fegyelmezettek voltak!


Volt gyermek aki Anya-hiánnyal kűzdött és neki is találtam feladatot a szőnyegemen:)💓Az ölelést megkapta!🙏

A csiki-csuki játékban a meditációs körben a 18 gyerek hihetetlen türelemmel választott számot az ő saját pozitív megerősítését várva:)))

És aki vett szőlőcukrot az elkezdhetett színezni.




.
Az óra végi teremkép...senki ne higgye,hogy minden a helyén marad,hogy a gyerekjógában nincsen munka!😊18 gyermek mozgástere,játékokkal,pózokkal és csupa energiával!Én is koncentrált erővel vagyok közöttük és óra végén mégis azt érzem:feltöltődtem!🙏


Óra végén még beígértem a bújást alagútba nekik.Hát ennek óriási sikere volt!!!!
Mosolyogva zártam az órát!🙏
Szívem megtelt szeretettel!!!💓

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése